Ha sokszorosára nő a szervizelési idő, szó nélkül kell tűrni?!
Öt hete ment tönkre Huawei p8 lite telefonom, azonnal vittem a telefon boltba, ahonnan egy nagy szervizeléssel foglalkozó céghez küldték. 3-4 hetet ígértek. Azóta már többször is érdeklődtem a telefon boltban, de azt mondják, semmi hírük róla, mert hatalmas a cég és nincs lehetőség kapcsolattartásra. Nekem már elég sürgős lenne, mivel tönkre ment teljesen az a telefonom, amit azóta használtam, pedig elég nagy szükségem lenne egy okostelefonra mind a gps funkciókra, mind a netezésre. Eléggé fel vagyok háborodva a dolog miatt. Nem azért vettem meg a telefont, hogy több hónapot nélküle legyek, mivel már majdnem eltelt az ígért idő duplája.
Ennek tényleg így kell lennie és tűrjem a dolgot úgy, hogy még cseretelefonom sincs?
Nincs senki, aki segíthetne, tudnátok tanácsot adni?
Hogy mire számíts, egy példa:
Panasonic fényképező elromlott. bevittem egy nagy Panasonic szakboltba,ahogy pár éve is tettem, hogy küldjék a szervizbe. Eladó közölte, csak akkor megy el a gép a szervizbe, ha arra jár a szervizes autó. Visszafelé ugyan az. Várhatóan sok-sok hétbe telne.
Szóval, akkor mit vársz egy kisebb üzlettől? nem fogják az egyszem telódat azonnal a szervizbe vinni.
Egyébként Huaweit a Telemax javít hivatalosan .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!