Meg fogják javítani a telefonomat? Többi lent.
Figyelt kérdés
Extreme Digital-ról rendeltem kevesebb mint 2 hete egy telefont(Zopo color e 30 ezer ftért.) már az első napokban borzasztóan akadozott,és jó párszor le is fagyott. Ma használat+zene közben fogta magát és kikapcsolt, azóta semmire nem reagál, nem tölt, nem kapcsol be, meghalt. Nyilván nem fogom ezt szó nélkül hagyni, vissza fogom vinni és kérni a javítását. (12 hónap garancia) Viszont mivan ha nem tudják kijavítani vagy valamilyen olyan baja van amire ők nem "vállaltak" garanciát? Utána csak úgy viseljem majd el hogy kidobtam az ablakon 30 ezret? Adnak olyankor új készüléket vagy mi van ilyenkor? :)2016. aug. 26. 00:52
1/7 anonim válasza:
ha nem tudják 30 napon belül javítani, akkor újat kell adni. Ha már nem lehet ilyen típust kapni, akkor eredeti áráért hasonlót kell adjanak.
2/7 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszod :*
2016. aug. 26. 01:48
3/7 bp1985 válasza:
Nem kell újat adni 30 nap után. Csak törekedni kell a 30 napra. Nincs maximalizálva a javítási idő. Ha 100 napig bent van, akkor 100 napig bent van, nem tudsz mit csinálni...
4/7 anonim válasza:
az én órámat az edigital szó nélkül cserélte, mert 30 nap után nem tudták javítani
5/7 anonim válasza:
amúgy 14 napon belül elállsz a vásárlástól és kész
6/7 anonim válasza:
igy jartal !
maskor vegyel iPhonet
7/7 anonim válasza:
Utolsó !! Ha 30 ért tud venni ÚJ iPhont akkot olyat vesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!