Szériahibás Op3n Dott Medion P4502 telefon? Mit tudok a garanciával kezdeni?
Figyelt kérdés
Tavaly nyáron vásároltam meg első androidos okostelefonomat. A tescos op3n dott telefonra esett a választás. Rengeteg minden jót olvastam róla. Azóta eltelt bő 1 év, és kezdenek kijönni ezeken a telefonokon a szériahibák. Van, aminek kifehéredik a képernyője, van, amelyiknek ugrál a kijelzője (hamis érintési pontokat ad le). Na most nekem az utóbbi van.
Egy idő után rohadtul idegesítő, hogy nem tudok gépelni, és csak úgy felhív a telefonom másokat, ha úgy tartja kedve.
24 hónap garanciát kaptam rá, meg is van a garancialevél. Elviszem a tescoba. Ott azonkívül, hogy elküldik szervízbe, csinálnak valami érdemlegeset? Van lehetőség másik készülék választására, vagy esetleg pénz visszakérésére?
Előre is köszönöm a válaszokat!
2016. aug. 24. 19:21
1/3 anonim válasza:
Nem tudom hogy ott hogyan működnek a dolgok, de mivel tavalyi a telefon, így nincs garancia arra, hogy cserekészüléket kapsz. Elviszik szervizbe és kész.
2/3 A kérdező kommentje:
És a szervízben mennyi az esély rá, hogy meg tudják javítani?
2016. aug. 25. 14:45
3/3 anonim válasza:
Vidd el hozzájuk és beszéld meg velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!