Mi a teendő ez esetben? Kihez forduljak?
Eléggé bonyolult helyzet áll fent, megpróbálom értehetően megfogalmazni.
Május végén leejtettem a Samsung telefon készülékemet, aminek sajnos betört a kijelzője. Másnap fel is hívtam a biztosítót mert ugye volt rá kötve védelem. El is jöttek érte minden flottul ment, míg nem rá egy hétre kaptam egy hívást, hogy nem javítható, de tovább küldhetem bevizsgálásra mert van, úgy átvizsgálják az ügyet és megcsinálják mégis a készüléket.
Nos ez volt Július 7.-én. Ma 08.15-e van és az ég világon semmi hírt nem kaptam a készülékről. Hetente keresem őket emailben, telefonon és legutóbb is csak annyit mondtak, hogy még vizsgálják. Nos, több mint két hónap azt hiszem elég idő arra, hogy megvizsgálják. Sikerült sikeresen felidegesíteniük ezzel most már végleg. Úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy mit lehet tenni az ügyben? Kihez érdemes ezzel fordulni? Esetleg valaki már tapasztalt hasonlót?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!