4-én járt le, ki is kapcsoltam a telón h ne forgalmazzon többet. (A telefon szerint is 0 a mobilinternet adatforgalom.) Ennek ellenére a következő 2 napon is levonták. Ekkor mondtam le.
2016. máj. 14. 13:06
4/9 anonim válasza:
Akkor ia, ha kikapcsolod a mobil adatforgalmat?
2016. máj. 14. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Bocsi, most látom csak, hogy igen. Akkor érdemes lenne bemenned.
2016. máj. 14. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
A telefonszámoddal be tudsz regisztrálni a T weblapon és saját magad ellenőrizheted, kezelheted, ki-bekapcsolgathatod kedvedre a megrendelt szolgáltatásokat. Ez megvan pár perc alatt, asztalt verni (és hülyeként távozni) ráész később is.
2016. máj. 14. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Ezt már egy éve megtettem. (Regelve vagyok, ott is kapcsoltam ki a 2, semmiért felszámolt nap után).
De az az oldal sztem nem részletezi h miféle forgalom volt.
Mással nem fordult ilyen elő?
Rossz a telefonom (és mégis forgalmazott?), vagy mi történt?
2016. máj. 14. 13:28
8/9 A kérdező kommentje:
Egyébként, ha nincs bekapcsolva a mobilnet, akkor a Surf csomag sem működik... (nem kapok mobilinternetet) Tavaly próbáltam.
Ezért is gondolom h ez az egész egy kispályás szivatás.
Ha nem figyelem az egyenlegemet folyamatosan, akkor csak idő kérdése és simán nullázódott volna, anélkül h egyáltalán hozzáérek a telefonomhoz.
2016. máj. 14. 13:59
9/9 A kérdező kommentje:
Amúgy az a dolog h a Telekom appja a Surf csomag lejárati idejeként a valóságosnál egy nappal későbbi dátumot ad meg, szintén a kispálya kategória, ahogyan az is, hogy az egyenleglekérdezés (ugyanebben az appban) soha nem az aktuálisat mutatja hanem pár órával korábbit.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!