Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért piacvezető még mindig a...

Miért piacvezető még mindig a T-Mobile/Telekom?

Figyelt kérdés

Régen, tényleg ők voltak a legjobbak minden téren, igaz ennek az árát meg is kérték, de az utóbbi években csak az ár maradt magas ők a legdrágábbak,de az ügyfélszolgálat színvonala siralmas lett, a számlázásuk káosz az online felületük sokszor nem működik, műszakilag is sok a hiba, a leállás lefedettségileg is megelőzi őket a Vodafone.


Ennyire lusták, birkák az emberek szolgáltatót váltani, mikor gyakorlatilag a Telenor és főleg a Voda is jobb minden téren?


2016. máj. 3. 13:14
 1/4 anonim ***** válasza:

Szerintem mindenki dontse el maga, hogy mi a jo neki. Te pedig foleg ne idegesitsd azon magad, hogy mas milyen szolgaltatoval szerzodik:)


Amiket felsoroltal, mind szubjektiv szempontok. Szerintem az ugyfelszolgalat jo iranyba mozdult el az elmult evben, mindent lehet, csak kerni kell. Nem olyan regen, a husegidos szerzodesemet engedtek atalakitani ugy, hogy tobbet kaptam kevesebb penzert. Almomban sem gondoltam volna, hogy sikerulni fog. Budapesten es kozeleben a lefedettseg nem gondolom hogy szempont, videken lehet, hogy ezt is merlegelni kell. A szamlazasi kaosz alatt nem tudom mit ertesz, el kell olvasni, es akkor ertheto. Vagy atvaltani csoportos beszedesre, es akkor nem is kell a szamlaval foglalkozni. A muszaki hibakra nem tudom mit mondjak, valoban, sokszor van leallas, be kell jelenteni, es akkor tortennek a dolgok. Ahol en lakom, ott is sok volt a kimaradas, egy foszer (aki muszakilag kepben van) korulbelul egy 3 perces telefonbeszelgetes alatt kideritette hogy honnan fuj a szel, mi a gond (probalt sporolni a T egy szunetmentes tapon). Utana leirta nekik egy levelben, egy hetre ra orvosoltak a problemat. Egy masik ismerosomnek lassu volt az internet. Bejelentette, vizsgalodtak, megallapitottak hogy hiba van, javitottak. Azota repul a connection.


Osszessegeben, nem vagyok se lusta, se birka, en pozitiv valtozasokat tapasztaltam az elmult idoben es nekem ez igy jo.

2016. máj. 3. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

A silány minőség ellenére ez az egyetlen ami minden háztartásba eljuthat. vezetékes telefonon főleg.


A legnagyobb hibábA akkor estem, mikor az internetet és az IPTV-t is tőlük rendeltük...


Ilyen sz***rt én még nem láttam. Állandóan frissíteni kell, napjban többször újraindítani a modemeket, szóval ganyé...


Alig vártam, hogy lejárjon a szerződés és máshova menjünk, és mivel a nagymamámmal lakok és az ő nevén van, így csak egyszer hívták fel és mentek ki hozzá, mikor én nem voltam itthon. Manipulálták, konkrétan flörtöltek az öreglánnyal és ő bedőlt nekik, hiába mondtam, hogy nem szabad velük szerződést kötni újból. Miután mamát jól leb***sztam, csak annyit mondott rá, hogy "De olyan kedves fiatalember volt!"


Szóval jah..ezért piacvezető, főleg ezért vidéken...

2016. máj. 3. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Ne keverjük ide a vezetékest, mert ott sok helyen tényleg nincs más, engem a mobil része érdekel, ott van két másik cég is.
2016. máj. 3. 13:43
 4/4 anonim ***** válasza:
Nekem a Telekomnál van az internet és a TV előfizetésem, már öt éve. Kétszer volt üzemzavar, mindig korrektek voltak. A mobilom a Vodánál van, de gondolkozom az átlépésen a T-home-hoz.
2016. máj. 3. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!