Hogy érjem el, hogy végre egy emberrel beszéljek a t-mobile-nál? Nem ad be olyan opciót h ügyintézőhöz kapcsolás sem a 1777en sem a 1430on. ÁÁÁÁÁÁÁÁ
Nos, én sem tudtam se a 0-gombbal, se máshogy kapcsolatba lépni ügyintézővel a 1430-as T-mobilos számon. Ne is próbálkozzatok. Csak a gép beszél. Persze , ha vki tudja az 4-5-6 évvel ezelőtt megadott jelszavát, azt engedi ügyintézi, sajnos én nem tudtam. Szóval a megoldás:
Kérdése van?
Hívja munkatársunkat a
30/6363630
számon,
a T-Mobile belföldi hálózatán belül ingyenesen!
Ezt a számot találtam a weblapjukon egy eldugott helyen. Ez értékesítés, de a hölgy meghallgatott és kapcsolt az illetékes kollégához nulla másodperc alatt. Szóval, ha nem akartok tökölni fél napokat a menük nyomogatásáéval és hallgatni a robotot, amitől hülyét kaptok, ezt a számot hívjátok;) 30/6363630
Remélem tudtam segíteni.ÜDv.
És ha egyből le szeretnéd mondani az előfizetést, akkor egyből ezt a számot hívd.
0680 630 043 elkérik az adataidat, személyi számod, folyószámod, ami a számládon van vastag feketén 8számjegy vagy mennyi.
Most mondtam én is le...
Sziasztok. Nekem is volt ilyen gondom. Az itt írt 30/6363630-s számon megadták a menüpontszámot:
1430
2-s, majd 3-as, majd 0-s
itt azt hiszem azt hiszem azt kérdezték, hogy ezt a tel számot akarom-e, vagy másikat, illetve utána az ügyfélkódot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!