Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működnek az alkalmaz...

Miért nem működnek az alkalmazáson belüli vásárlások (iAP), és hogyan lehetne javítani?

Figyelt kérdés

Telefon: Samsung Galaxy Young 2

Android: KitKat 4.4.2, rootolt

Egyik Play-es alkalmazásban sem működik az iAP, és nem tudom, hogy miért. Már próbáltam azt, hogy visszaállítottam gyári verzióra az áruházat, de nem javult meg. Ha valaki tudja rá a megoldást, az légyszíves szánjon rám egy pár percet, mert fontos lenne! Előre is köszönöm.



2016. febr. 14. 05:21
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!