A mobil szaküzletek miért bolti garanciát adnak a készülékre? Gyártói garanciát miért nem?
pl a VIP phone is 24 hó garanciát vállal de szerintem ez is forgalmazói.
Érdemes így készüléket vásárolni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem nagyon értem, hogy miért fontos ez neked.
Örülj neki, hogy van egy bolt, ami ad két év garanciát, a saját felelősségére!
Nem mindegy hogy a bolt intézi a garanciális gondot vagy a gyártó, ha egyszer vállalják a garanciát?
Egyébként rendszerint akkor vállalnak ilyent, ha az adott gyártónak nincs hazai márkaképviselete, de ők viszont-forgalmazói szerződésben állnak a gyártóval, és nem akarnak vevőt veszíteni az esetleges bonyolultabb garanciális ügyintézés lehetősége miatt.
Hogy érdemes-e így vásárolni?!
Ugye ez a kérdés nem komoly?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#1.
Ostobaságot írsz!
Nem apróhirdetési oldalon árusító magánszemélyről beszélünk, hanem egy olyan netes áruházról, amelyik engedélyekkel, adószámmal, fizikai elérhetőséggel ( személyesen is át lehet venni az árut!) rendelkezik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Valóban nem vonatkozik rá...
Már vettem korábban egy S3 neot. vadi újonnan és valóban nem tudtam érvényesíteni a gyártói garanciát mivel a Samsung szerint nem magyarországon került forgalomba.
A gyártói garancia véleményem szerint rengeteget számít. Ezek szerint még nem találkoztál kontár szervizzel.
Természetesen nem az ázsiai beszállítói termékeket néztem. hanem az üzlet szerint európai piacra szánt modelleket amihez dobozt s minden gyári tartozékot mellékelnek.
De most kissé dilemmában vagyok ezzel.
Egy LG G3 készüléket szeretnék vásárolni. igaz jóval drágább mint a makulátlan használt... gari nélkül.
De nem tudom érdemes e vadi újat venni vagy inkább tegyek le róla és jóval olcsóbban nézzek használtan.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem épp ez a gondom. Ha gyártói garancia nincs rá akkor gondolom a te esetedben sem a Samsung vállalta a szervizelést. A kérdés az hogy kivel csináltatta a forgalmazó?
Valami arab zug GSM-el? Vagy saját költségére elküldte a Samsungnak?
Épp ez a problémám.
Simán megvenném én forgalmazóival is. Csak korábbi rossz tapasztaataim miatt. kicsit tartok tőle. Viszont ilyen helyeken hogy Aqua meg Ipon, E digital. baromi drága. Gondolom itt gyártói garanciával mennek a készülékek...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!