Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik a mobilinter...

Miért nem működik a mobilinternetem?

Figyelt kérdés
Bekapcsolom az adatforgalmat, bal felső sarokban megjelenik a 4G jel, mobilnet beállítások jók (Telekom) (nem nyúltam hozzájuk és tegnap még jó volt), mégsem jön be a net egy alkalmazásban, böngészőben sem. Messenger pl. azt írja: várakozás a hálózatra. Telefonon azt mondtak nincs rendszer hiba és adatforgalmam is van még.
2016. jan. 18. 21:15
 1/3 anonim válasza:
Kapcsold ki a telefont, vedd ki az akkumulátort, ha nem iPhone.
2016. jan. 18. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
Aztán persze kapcsold vissza.
2016. jan. 18. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Közben megoldódott. Leírom hátha más is így jár. Beállítások->adathasználatban le voltak tiltva az alkalmazások a mobilnetről. :/
2016. jan. 18. 21:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!