Hogyan működik a telenornál a készülék csere?
A kérdésem a következő lenne:
A telefonom 3x volt szervizben és kétszer ugyanaz a hiba volt amit nem tudttak megcsinálni(állítólag ez típus hiba Lumia625) és mikor először küldtük el akkor más hibával ugyan de mondtam akkor is a hölgynek hogy a telefonom befagy kikapcsol nem tudom használni normálisan. A problémám még mindig ez. Elmentünk ismét a telenorhoz ahol a hölgy azt mondta hogy akkor most ismét szervizelni fogjuk a telefont negyedszerre nem küldtem már el szoftverfrissítésre mert nem lett jobb a telefonom. Azt tanácsolta a Telenoros nő hogy írjak egy e-mailt a telenorhoz hogy mi a problémám a telefonnal és elvileg válaszolnak rá hogy mit lehet tenni. Iylenkor mire számíthatok? Az üzenetbe beleírtam hogy készülékcserét szeretnék. Mivel ezt a telefont már nem gyártják ezért nem tudják ugyanilyenre cserélni. Akinek esetleg lett volna már ilyen ügye a telenorral/T-mobilelall/Vodafonnal legyen szíves segíteni hogy mire száíthatok ilyen esetben!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!