Tíz hónapja vettem egy új mobil készüléket, azóta már 2x volt garancia javításon (6 hétig, ill.5 hétig) Most újra elromlott. Az üzletben megint csak javításra hajlandók bevenni. Követelhetek -e új készüléket?
Figyelt kérdés
2015. okt. 17. 00:25
2/4 anonim válasza:
Ha sima bolti garancia, akkor az semmit nem ér, mert addig szívatnak amíg megunod... fenyegetőzhetsz fogy védelemmel, nemigazán erdekli őket... csak gyári garanciás keszuleket szabad megvenni
3/4 anonim válasza:
az üzletben persze hogy csak javításra veszik át...továbbítják, aztán valami lesz..
milyen márka, típus, mi a betegsége? így vaktában senki nem ad tanácsot.
4/4 anonim válasza:
Szia! Ha nem akarsz ilyeneket akkor a Nokiák a te választásod. Osztálytársam tiszta erőből neki dobta a szekrénynek és semmi baja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!