Mennyi idő után tiltja le a hálózatról a telefont a telenor?
Telenoros számlám 2015 aug. 26-án lejárt. Ma kaptam egy SMS-t, hogy, "Kérjük lejárt eszköztartozását, fizesse ki 15 napon belül - ellenkező esetben hálózati tiltással látjuk el a készüléket. Üdvözlettel: Telenor"
Sajnos folyamatos csúszásba vagyok egy számlányival azaz az egyel korábbi számlát fizetem és nem az aktuálist és nem tudom most se ezt befizetni, csak a következő hónapban. Valóban ilyen rövid idő a türelmi idő a készülék részletnél?
Ha a készülék részletre azt a bizonyos 875Ft-ot (kicsit többet) beutalok akkor rendbe leszek?
Ugyanis a számlaelmaradásra 8-án kaptam egy 31 napos haladékot ami megszokott és így nem is volt eddig gond és most se lenne, mert az már jövő hó 9-10-e és akkor lesz fizu.
Valóban ilyen rövid. Ezeknek a pénzhajcsároknak minden sürgős, ha nem fizeted azonnal a lejárt múlt havi számládat pl. áramszolgáltatónak, vagy ezen a két héten belül, már kúrják is le az áramot, tehát valószínűsítem, hogy itt sincs másképp.
Persze, ha ők tartoznak neked, mert elb***tak valamit, akkor te bizonygassad mindenfélével és ha neked is van igazad, talán 2-3 hónapon belül visszautalják a pénzt. Milyen igazságos a rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!