Telekom: adatforgalma elérte a 80%-ot?
Figyelt kérdés
Sziasztok
Az imént kaptam egy SMS-t ezzel a szöveggel:
Tisztelt Ügyfelünk! Tàjékoztatjuk, hogy adatforgalma elérte a csomagjàban foglalt mennyiség 80%-àt. Üdvözlettel: Telekom
Megnyitva a Telekom alkalmazását ez tárul elém
Move M díjcsomagom mellé egy NetPlusz XL társul ami 3GB, így jön ki a 3.5GB.
Oké, az alap csomagnak tényleg elértem a 80 százalékát, de eddig akkor se kaptam SMS-t ha az egész 3.5GB-nek túlléptem a 80%-át, nemhogy külön csak az alap díjcsomagnak.
Most akkor mivan, rosszul mutatja az app, hogy igazából mennyi netem van?
Tudom tudom, ügyfélszolgálat, majd reggel felhívom, csak hátha volt már ilyesmi itt valakivel.
Előre is köszönöm.
2015. aug. 15. 23:51
1/2 anonim válasza:
Pedig szemmel látható, hogy a Move M-nek már a 80%-a megvan, emiatt küldték az smst..
2/2 A kérdező kommentje:
Igen annak tenyleg, viszont a kiegészítő csomagomba még bele se kezdtem.
Ezért furcsálltam
2015. aug. 16. 11:09
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!