Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A telefonomon a Play Áruház...

A telefonomon a Play Áruház már vagy két hónapja azt dobja ki ha megnyitom, hogy "a kapcsolat túllépte a megadott időkorlátot". Kijelentkezni nem tudok, azt sem engedi. Mit tudok ezzel kezdeni? Frissítéssel jobb lenne?

Figyelt kérdés
2015. aug. 8. 10:29
 1/4 anonim ***** válasza:

telefon-beállítások-alkalmazások-play áruház:

1. kényszerített leállítás

2. adatok törlése (telefon restart)

(3. frissítések eltávolítása: akkor ha az előző 2 pont nem oldotta meg a gondot)

2015. aug. 8. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
vagyis a telefon frissítésével lenne-e jobb
2015. aug. 8. 10:36
 3/4 A kérdező kommentje:
még mindig azt dobja ki.. :(
2015. aug. 8. 10:41
 4/4 anonim ***** válasza:
még annyit megpróbálhatsz, hogy a google fiókodat törlöd(telefon beállítások között kell lennie) a telefonodról, újraindítod, majd így próbálod meg
2015. aug. 8. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!