Vettem fel egy elofizus telot ami nem fizettem gyarihiba miatt. Szerviz elott a segitsegetemet kerem.4 honapi szamlarol beszelek. Erdemes lenne ha egyaltalan lehet?
"Szerintem a komment küldésekor görcsörve írtatok,h ne hibázzatok. Xd"
Szerinted. Jó érv!
Azt írtad egy kommentedben, hogy egyszer már bevitted, de ugyanúgy kaptad vissza..
No, akkor miért nem tettél fel itt egy erre vonatkozó kérdést, hogymit tegyél?
Könnyebben tudtunk volna segíteni, illetve tanácso(ka)t adni
De így, hogy önbíráskodtál és nem fizettél, így csak magadnak ártottál.
Bizony, marad a részletfizetési kérelem, meg az egyéb mizériák. Ha nem fizetsz, még a készüléket is letilt(hat)ják IMEI alapján, és hiába függetlenítenéd a későbbiekben, a három szolgáltatónak közös adatbázisa van, így rövid idő elteltével mint a rózsaszíbek, majd a pirosak, és a kékek is kitiltják a készüléket a hálózatukból. Ezután a telefon mindenre jó lesz, de SIM-et hiába is teszel bele, nem fog tudni regisztrálni a hálózaton
És ehhez jön még a kötbér kamatokkal stb.
Nem packáznak, majd kapod havonta a felszólító leveleket, egyre magasabb összeggel, aztán egy behajtó cégtől kapod még magasabb összeggel, esetleg egy ügyvéd akár személyesen is felveheti veled a kapcsolatot.
Úgyhogy nincs mese, ezt ki kell fizetned, ha máshogy nem megy, részletekben, és tovább fizetni minden hónapban rendesen amíg a hűséged le nem jár
A telefont javaslom ha még nem nyúlt bele szervizes, vidd be ismét a szolgáltatódhoz, hogy gyári hibáscseréljék ki
Ha nem cserélnek, és/vagy hibásan kapod vissza akkor azonnal fogy.védelem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!