Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Tegnap vettünk egy teljesen új, gyári garanciás, bontatlan csomagú iPhone 6 plus-ot, 128 Gb-osat. Ma délután frissítettem 8.3-ra a készüléket aztán feltöltöttem.töltés után azt az üzenetet kaptam h: „Előfordulhat, hogy ez a kábel vagy kiegészítő nem rendelkezik tanúsítvánnyal, és nem fog megbízhatóan működni ezzel az iPhone-nal.”

„Ez az eszköz nem támogatja ezt a kiegészítőt.” . A kábel ugye eredeti, az igaz h nem az apple-től vettükk és nem a hivataol apple forgalmazótól, de nem is egy megbízhatatlan senkitől aki átverhetett volna minket. Visszatérve azóta random beugrik ez az üzenet és nem tudok vele mint kezdeni. De mivel van itthon egy iPad is ezert annak a töltőjével és káveljével töltöm, de az üzenet meg mindíg ott van. Mi lehet a probléma és h lehetne ezt az üzenetet véglegesen eltüntetni ?



2015. jún. 27. 17:34
 1/3 anonim ***** válasza:
Nálam is így van én telenortól vettem, lehet a töltő szar amit adnak hozzá, én nem fordítottam neki nagy figyelmet mert tölti a telót
2015. jún. 28. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Reggel egy másik kábellel és töltőfevel feltöltöttem, azòta semmi baja ( kb. Fél órája ) remélem ez így is marad xd az ipadnak érdekes módon nem okoz problémát a gyári kável és töltő:DDD
2015. jún. 28. 09:31
 3/3 A kérdező kommentje:
A peobléma azóta se múlt el ://///
2015. jún. 29. 18:19

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!