Nemrég vettem egy iPhone 5s készüléket használtan és a frissítés nem működik. Mi lehet az oka?
Figyelt kérdés
A szoftver letöltése után a készülék azt írja ki hogy: "A (z) iOS 8.3 ellenőrzése sikertelen volt, mert ön nem kapcsolódik az internethez. " természetesen wifiről, és 4G-ről is próbáltam már frissíteni. Sokszor csinál olyat is hogy ahogy belépek egy APP-ba ki is dobja, és nem akar vissza menni amíg újra nem indítom. Mi lehet a baja? Garanciám van még a készülékre, szerintetek ilyesmire érvényes?2015. ápr. 10. 19:52
1/4 anonim válasza:
Ha legális úton frissítetted (iTunes, vagy a beállításoban), akkor érvényes rá a garancia.
2/4 anonim válasza:
Csinálj egy restore utána jó lesz.
De kell egyáltalán frissíteni? Az iPaden még mindig 8.1.x van. Semmi hátrányát nem látom.
3/4 anonim válasza:
A 8.3 érezhetően gyorsabb, reszponzívabb, és a memóriát is kicsit talán jobban kezeli, illetve sok hiba javításra került.
Használj iTunes-t frissítéshez, amúgy is jobb, mert míg OTA frissítés csak azt cseréli le ami változott, addig iTunes az egész iOS-t újrarakja (természetesen az adatok megmaradnak).
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Nincs jailbrakelve úgyhogy ha lesz valami baja viszem vissza. Lefrissítettem gépen keresztül, és most már nem csinál semmi kiakasztót.
2015. ápr. 13. 22:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!