Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Garancia versus szériahiba....

Garancia versus szériahiba. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

8 napja vásároltam egy okostelefont internetes rendelést követő személyes átvétellel, újonnan, 1 év bolti garanciával.

Ez idő alatt vált nyilvánvalóvá számomra (tesztprogramok futtatása után is) hogy a készülék hibás. Konkrétan: az érintőképernyője nem egészen oké: helyenként túlérzékeny, máshol alulérzékeny.

Egy kis kutakodás után azt is kiderítettem hogy sajnos ez szériahiba, a hardver verziószámával összefüggő. (az enyémnél újabb hardververziószámú készülékekben már nem áll fenn e hibajelenség)


Mit lehet ilyenkor tenni?


Egyébként, újra ezt a típusú készüléket választanám, ha nem volna ez a hibája... ami viszont a mindennapi használat közben nagyon zavaró. (Folyamatosak az elgépelések, sőt azt se lehet előre tudni hogy hányadik érintésre reagálnak az egyes ikonok.)


2015. ápr. 2. 20:18
 1/10 Tengor ***** válasza:
Még 6 napod maradt visszaküldeni. Küld vissza és válassz valami mást!
2015. ápr. 2. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Értem.

Időközben megírtam a boltnak, azt felelték hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervizükkel... De én azt nem szeretném; egy rakás idő elmenne vele, és ha a telót ott kell hagynom, a végeredmény is kétséges. Én pedig nem is lakom a városban.

Ehelyett, a vásárlástól szeretnék elállni és vételárat visszakapni. E végett egy alkalommal bemennék személyesen (ahogyan a terméket is átvettem).

Esély?

2015. ápr. 3. 12:46
 3/10 Tengor ***** válasza:
Online rendelés volt, az átvételtől számított 14 napon belül kérdés és indoklás nélkül vissza kell venniük és visszaadni a vételárat. Ha vakaróznak, akkor meg kell említeni a fogyasztóvédelmet.
2015. ápr. 3. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Még valami.

Azonnal? Vagy nekik is van még két hetük hogy megvizsgálják, nem rontottam-e el rajta valamit?

(Persze, nem fognak általam okozott hibát találni - ha csak ők nem akarnak szándékosan kitolni velem, és okozni utólag benne valami sérülést, ami nálam még nem volt ott...)

2015. ápr. 4. 22:53
 5/10 Tengor ***** válasza:
Ez a vásárlástól való elállás. Ha láthatóan nincs rajta semmi sérülés, akkor nincs vele gond, küldik a pénzt.
2015. ápr. 5. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Ne vedd zokon, tényleg, nem kukacoskodásból kérdezek erről ennyit, csak amikor az aggodalmaskodó agyacskám nem fog fel valamit:


Azt írod, "küldik".

Majd küldik, vagy készpénz? (Személyesen jelenek meg.)

2015. ápr. 5. 14:16
 7/10 A kérdező kommentje:

Még valami. A számlán nincs feltüntetve a webáruházat üzemeltető cég neve. A számlán egy másik cég, a franchise partner (a honlapjukról derítettem ki hogy azok) cég neve szerepel pecséttel+aláírással mint "Kiállító".

(Akik viszont a webes rendelésen nincsenek feltüntetve.)

Ebből sem lehet gondom?

2015. ápr. 5. 17:21
 8/10 Tengor ***** válasza:
Vedd fel velük a kapcsolatot és kérdezd meg ezeket tőlük!
2015. ápr. 7. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Szóval, nem tudod. :-( Pedig ezek alapból fontosak lettek volna mielőtt bemegyek...


Az előző válaszokért azért köszönet.

2015. ápr. 7. 11:00
 10/10 A kérdező kommentje:
Megoldódott. Az üzletbe való belépésemtől számított 7 percen belül a kezemben volt a teljes vételár.
2015. ápr. 12. 15:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!