Garancia versus szériahiba. Mit tegyek?
8 napja vásároltam egy okostelefont internetes rendelést követő személyes átvétellel, újonnan, 1 év bolti garanciával.
Ez idő alatt vált nyilvánvalóvá számomra (tesztprogramok futtatása után is) hogy a készülék hibás. Konkrétan: az érintőképernyője nem egészen oké: helyenként túlérzékeny, máshol alulérzékeny.
Egy kis kutakodás után azt is kiderítettem hogy sajnos ez szériahiba, a hardver verziószámával összefüggő. (az enyémnél újabb hardververziószámú készülékekben már nem áll fenn e hibajelenség)
Mit lehet ilyenkor tenni?
Egyébként, újra ezt a típusú készüléket választanám, ha nem volna ez a hibája... ami viszont a mindennapi használat közben nagyon zavaró. (Folyamatosak az elgépelések, sőt azt se lehet előre tudni hogy hányadik érintésre reagálnak az egyes ikonok.)
Értem.
Időközben megírtam a boltnak, azt felelték hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervizükkel... De én azt nem szeretném; egy rakás idő elmenne vele, és ha a telót ott kell hagynom, a végeredmény is kétséges. Én pedig nem is lakom a városban.
Ehelyett, a vásárlástól szeretnék elállni és vételárat visszakapni. E végett egy alkalommal bemennék személyesen (ahogyan a terméket is átvettem).
Esély?
Még valami.
Azonnal? Vagy nekik is van még két hetük hogy megvizsgálják, nem rontottam-e el rajta valamit?
(Persze, nem fognak általam okozott hibát találni - ha csak ők nem akarnak szándékosan kitolni velem, és okozni utólag benne valami sérülést, ami nálam még nem volt ott...)
Ne vedd zokon, tényleg, nem kukacoskodásból kérdezek erről ennyit, csak amikor az aggodalmaskodó agyacskám nem fog fel valamit:
Azt írod, "küldik".
Majd küldik, vagy készpénz? (Személyesen jelenek meg.)
Még valami. A számlán nincs feltüntetve a webáruházat üzemeltető cég neve. A számlán egy másik cég, a franchise partner (a honlapjukról derítettem ki hogy azok) cég neve szerepel pecséttel+aláírással mint "Kiállító".
(Akik viszont a webes rendelésen nincsenek feltüntetve.)
Ebből sem lehet gondom?
Szóval, nem tudod. :-( Pedig ezek alapból fontosak lettek volna mielőtt bemegyek...
Az előző válaszokért azért köszönet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!