Szofi20 kérdése:
Aliexpressen vásárolt hibás mobiltelefon visszaküldése után az eladó nem jelentkezik. Hol tudom az Aliexpresshez bejelenteni a csalást?
Figyelt kérdés
Sajnos az értékelést előbb elküldtük, mint ahogy a hibák kiderültek. Az eladó tanácsára próbáltuk javítani a készüléket, de nem jártunk eredménnyel. Amikor az eladó átvette a visszaküldött telefont, azóta nem reagál a levelekre (ennek 2 hónapja). Több hete elküldtük a tradesecurity@aliexpress.com e-mail címre a bejelentést, de arra sem reagálnak. Van valakinek ötlete, hogy hová lehetne még bejelenteni?2015. márc. 30. 16:12
1/4 anonim válasza:
Próbáltátok javítani? Hiba volt. A gari eleve ugrott.
Bejelenteni bárhová lehet, semmi nem fog történni...persze ha lenne ismerősöd, aki ír-olvas, és beszél a mandarin nyelven(kínai), akkor az eredményesebb lesz, talán el is tudja intézni.
Minél későbbi a reklamáció, annál kisebb az esélyed.
2/4 anonim válasza:
A lap tetején van olyan,hogy panasz bejelentés. Ott tudsz reklamálni. Én egyszer már csináltam így és visszakaptam a pénzem. Angolul tökéletes, nem kell kinaiul..
3/4 anonim válasza:
Utolsó vagyok..akkor én is értékeltem véletlenül...
4/4 A kérdező kommentje:
Az eladóval történt levelezésünk (melyet az ali tud ellenőrizni) igazolja, hogy az eladó tanácsára csináltunk szoftverfrissítést a készüléken.
2015. ápr. 1. 11:20
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!