Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért írja ki azt az iphone-m...

Fogg kérdése:

Miért írja ki azt az iphone-m hogy nincs szolgáltatás? (Részletesen lent)

Figyelt kérdés
Kártyafüggetlen készülékről van szó. Megnéztem nincs letiltva, szolgáltató nem fagyasztotta be a szolgáltatást, illetve az applenél is voltam, ők sem tiltották le. Folyton ki be kapcsolgatom, repülő mód-keresés, de ugyan csak nincs szolgáltatás. Ma csináltam egy teljes rendszertörlést és visszaállítottam mindent az eredetibe de így sincs szolgáltatás. Történhetett vele valami rendszerhiba? Vagy ilyen létezik hogy egy iphone ne találja meg a szolgáltató frekvenciáját? És ami a legnagyobb gond hogy múlt hónapban járt le a gyári 1 éves garancia..
2015. márc. 17. 09:49
 1/3 anonim válasza:
esetleg rakd át a kártyát egy másik telefonba és nézd meg hogy működik-e, ha igen akkor a telefon szar
2015. márc. 17. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

'És ami a legnagyobb gond hogy múlt hónapban járt le a gyári 1 éves garancia..'


Khm... mino csoda...

2015. márc. 17. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
A kiskésit, hogy mik vannak...
2015. márc. 17. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!