Samsung akkumlétor ügyben tudnátok segíteni?
Októberben vettem egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont és mostanában azt csinálja hogy nagyon gyorsan lemerül mégha semmit nem csinálok rajta akkor is vagy egyszerűen a semmitől vibrál a kép és kikapcsol és mire bekapcsolom 1 százalékon van illetve nem tölt fel vagy nehezen töltődik. Már próbáltam másik töltővel de semmi ugyanaz!! Emiatt ráírtam a boltra ,,tér-erő.com" hogy mit tegyek ilyenkor mert ugye mikor megvettem akkor volt rá 24 hónap garancia viszont nem kaptam garancia papírt és ezt írták vissza
,,A telefon tartalmazza a garancialevelet, így kérjük azzal együtt fáradjon be Samsung szakszervízbe, mivel a telefonon 1 év teljeskörű gyártói garancia van, így Samsungnál tudnak segíteni a kérdéses problémán."
Ilyenkor mit csináljak mert ugye kártyafüggetlen vettem akkor gondolom nem jó ha a t-mobilt keresem meg. De gondoltam arra is hogy új akkumlátort veszek
Előre is köszönöm a válaszokat!!
Na most azzal nem értem el semmit hogy írtam nekik de még felhívni nem fogom őket mert találtam valamit.
Letöltöttem a betterbatterystats appot na most a következőket írja a CPU
ezt nem nagyon értem de tényleg sokszor a semmitől melegszik a telefon meg mégha nem csinálok semmit akkor is merül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!