Miért ilyen a Blue Mobile ügyfélszolgálata?
Figyelt kérdés
Nincs vezetékes számuk. Tud valaki esetleg ilyet?
(Külföldről nem igazán előnyös őket mobilon hívni, mert baromi sok a várakozási idő.)
Kizárólag lakcímre küldenek levelet, ami ha nem ott lakik az ember (hanem pl. külföldön), akkor csak megbonyolítja a dolgokat. Levelezési címre nem küldenek semmit (még akkor se, ha az magyarországi cím).
E-mailben érdemleges választ nem adnak vagy egyáltalán nem válaszolnak. Értsd: kakálnak rá, hogy írtál nekik.
S ez csak pár dolog azok közül, ami miatt megérdemelnének egy pár tockost.
2015. febr. 11. 13:30
1/2 anonim válasza:
Te új mazsola vagy, ugye? Az ügyfélszolgálatok védőpajzsként állnak a cég és az ügyfél közé, hogy ne zaklathasd őket a pénztalicskázás közben. Ha esetleg úgy tűnik, hogy érted vannak, azt is csak azért teszik, hogy a zavartalanul fizethess nekik.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi zoligyerek! Új megvilágításba helyezted az ügyfélszolgálat mibenlétét. Bár azért feltételezem azért, nem ez az egyedüli funkciójuk.
2015. febr. 14. 13:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!