Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefon ügyben várnék egy kis...

Rabbit87 kérdése:

Telefon ügyben várnék egy kis help-et? Hosszú sztori, de megköszönném, ha írnátok tanácsot vagy tapasztalatot.

Figyelt kérdés
szeptemberben vettünk egy lg l9 ii telefont, egy év hardver+szoftvergaranciát adtak rá. 4.2-es android futott rajta, de lehetett frissíteni 4.4-re, úgyhogy miért ne? Elvégre azt olvastam róla hogy jobban van optimalizálva. Ezek után jött a baj, azt csinálja a telefon, hogy hol naponta, hol 2-3 nap elteltével kikapcsol magától, és nem tudjuk visszakapcsolni, csak ha kivesszük az akkut és visszarakjuk. Elég kínos, szal pl reggel nem ébreszt meg nem lehet hívni ha ki van kapcsolva. Csináltunk gyári visszaállítást, természetesen semmit nem ér, mert 4.4-re áll vissza. Visszavittük a boltba, azt mondták hogy szinte biztos a 4.4 android miatt nem működik jól, vissza kell rakni a 4.2-t. Ok, leadtuk a boltban, elküldték szervízbe, 3 hétig volt benn, csináltak egy gyári visszaállítást meg elvileg kicserélték az akkut, természetesen a rendszer maradt rajta 4.4. És a probléma fennáll, kikapcsol a készülék minden jelzés nélkül és nem tudjuk visszakapcsolni az akku eltávolítása nélkül. Azt mondták a boltban hogy ők nem rakhatják vissza a 4.2-es androidot. Szerintetek mit tehetünk? Legszívesebben visszaadnám a telefont és vennék a pénzből már egy másikat, de gondolom a vételárat nem adják vissza. Vagy javítsák meg normálisan, mindegy, csak működjön jól. Szerintetek mit lehet tenni ilyenkor, ha a szervíz sem foglalkozi vele?

2015. jan. 30. 09:51
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Dehogy kap, itt Mo-n nem így mennek a dolgok.. kb mindenkit átver mégis működik gondtalanul
2015. jan. 31. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Utána néztél már a telefon fórumán, hogy másnál is fennáll-e ez a probléma? Ha egyedi eset, akkor nem SW hiba lesz.


A kereskedőnél kell reklamálnod, mivel jogilag vele állsz kapcsolatban.

Viheted az LG szervizbe is. Kötelesek díjmentesen javítani, mivel a garancia náluk érvényes, már ha nem ilyen bolti garis.


Viszont cserélni csak a kereskedő tudja. Ott kell újra reklamálni. Én így cseréltettem ki egy telefont.

Mondd, hogy a probléma továbbra is fennáll. Neked nem felel meg a szerviz, te cseréltetni akarod. Vagyis jogilag visszavásároltatni. De ez lényegtelen. Ha normális, akkor kicseréli másik készülékre.


Azt nem tudom, hogy van-e lehetőség rootolni és egyedi romot telepíteni ennek nézz utána a fórumokon. Persze ilyenkor a garancia is elveszhet.

2015. jan. 31. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Az, hogy a honlapon meg mit írnak azzal ne foglalkozz. Csak nem akarnak ezzel foglalkozni.


Itt is megoldották. De ez a te telódhoz nem jó, mert ezek USA készülékhez vannak. De ezek szerint megoldható

[link]

2015. jan. 31. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 wsxwsx18 válasza:
Nekem is dettó ugyanez a problémám a telefonommal,az is frissítve lett és azóta nem jó,csak nekem lg optimus f6-om van. Már 3x volt bent a szervizben és nem képesek megcsinálni. Már nekem is elegem van ebből,de kicserélni sem akarják..
2015. márc. 1. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 A kérdező kommentje:
Megoldódott a gondunk. Kicsit utánaolvastam annak, milyen jogok illetnek meg vásárlóként, illetve a gsm boltnak, mint eladónak milyen kötelezettségei vannak. Visszamentünk az üzletbe, mondtuk hogy ugyanaz a gond, várjuk a megoldást. Azt mondják hogy most már ők nem tudnak foglalkozni vele, vigyük mi szervízbe. Mondjuk hogy ácsi, nektek kell valamivel előrukkolni, javítsátok vagy cseréljétek egy ugyanilyenre, vagy adjátok vissza a pénzt, nekünk mindegy. Ennyi elég is volt, mondják jó, okééé... Van egy másik szervíz is, megkérdezik azokat, 2-3 nap, amíg megjavítják. Oké. Úgy is lett, vasárnap otthagytuk, szerdán mentünk érte, azóta jó a telefon. Ennyi is elég volt, ha látják, hogy nem azok a fajta vagyunk akit el lehet zavarni a panaszával, akkor vigyázzba állnak. Pedig a hangunkat sem húztuk fel, nem fenyegetőztünk sem panaszkönyvvel, sem fogyasztóvédelemmel... Pedig az jött volna😄 Nah mindegy, azóta minden frankó.
2015. márc. 2. 20:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!