Valaki hadakozik/hadakozott már a Sony-val?
Vagy egy telefonom, ami kicsivel több mint egy éves és van vele több és elég komoly hibák... vagy 10x volt szervizbe. A Voda-ba adtak e-mail és mobilszámot, hogy itt tudok velük kapcsolatba lépni írjak a problémámról, ők nem tudnak segíteni, csak biztatni, és normál áron telefont adni.. hát írtam, írtak pár tanácsot, megcsináltam de nem segítettek ezért bekérték aztán egy olyan lapot kaptam vissza, hogy a Voda-s dolgozónak (ugyan az és emlékezett rám) is kinyílt a szeme, hogy huh... és hogy azért se hagyjam írjak nekik, szidjam őket, mert ez nem fer tőlük vagy forduljak fogyasztóvédelemhez. Fogyasztóvédelmet nem akarok az ügyből, de már jó ideje üzengetünk és nem jutottunk A-ból B-be...
Valaki más volt ilyen helyzetbe, a Sony, vagy a Samsung vagy más telefongyártóknál? Mi lett a vége?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!