Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Valaki hadakozik/hadakozott...

Valaki hadakozik/hadakozott már a Sony-val?

Figyelt kérdés

Vagy egy telefonom, ami kicsivel több mint egy éves és van vele több és elég komoly hibák... vagy 10x volt szervizbe. A Voda-ba adtak e-mail és mobilszámot, hogy itt tudok velük kapcsolatba lépni írjak a problémámról, ők nem tudnak segíteni, csak biztatni, és normál áron telefont adni.. hát írtam, írtak pár tanácsot, megcsináltam de nem segítettek ezért bekérték aztán egy olyan lapot kaptam vissza, hogy a Voda-s dolgozónak (ugyan az és emlékezett rám) is kinyílt a szeme, hogy huh... és hogy azért se hagyjam írjak nekik, szidjam őket, mert ez nem fer tőlük vagy forduljak fogyasztóvédelemhez. Fogyasztóvédelmet nem akarok az ügyből, de már jó ideje üzengetünk és nem jutottunk A-ból B-be...

Valaki más volt ilyen helyzetbe, a Sony, vagy a Samsung vagy más telefongyártóknál? Mi lett a vége?



2014. okt. 13. 19:12
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!