Ha vettem egy használt telefont, garanciálisan, de nincs meg a gari levél?
Vettem egy Vodás telót, másfél év garival, de a garilevél elkallódott. Ha bemennék a Vodához, hogy baj van a telóval, de nincs garilevelem, akkor elhajtanak? Ismerősöm azt mondta, hogy IMEI szám alapján be tudják azonosítani, és nem kell a garilevél.. De ennyi erővel akkor ha valaki ellop egy telefont, akkor simán bevihetné megcsináltatni garanciálisan...
Másik: telefonnak igazából nagy baja nincs, csak az aksi hamar lemerül, amikor eljut arra a szintre, hogy jelezzen, hogy aksi merülőben, utána 2 perc és ki is kapcsol... Azért ez nem normális, más ismerősömnek ezután még órákig szokott működnie.. Vodánál Samsung részen hogy megy ez? Aksi csere? Kapok másikat (mint iphone-nál)? Vagy elkérik a telót, tesztelik, és majd ha megbizonyosodnak a hibaforrásról akkor úgy járnak el? Még nem volt időm elmenni Vodába.. tudom, az lenne a legegyzserűbb ha elmennék és ott megtudnék mindent.
Szia!
Bármilyen másodkézből vásárolt mobiltelefonnál a vevő nem rendelkezik a vásárláskori jogokkal és lehetőségekkel. Csak ha a vevő az eredeti tulajdonossal egy a telefont eredetileg értékesítő szolgáltató irodájában/ügyfélszolgálatán/kirendeltségébe befárad és ott az eredeti tulajdonos a szolgáltatónak megfelelő módon "átíratja" a vevő adataira.
Jelen esetben csak fizetős javításra adhatod be a készüléket,de akkor meg bármelyik GSM szerviz tud segíteni...
Szia!
Tulajdonképpen jól mondta...Garanciát.Ezt viszont csak a vásárláskor kiállított Garancialevéllel tudod érvényesíteni ami ugyi nincs meg...:(
Érvényes Garancialevéllel és az esetleges eredetileg kiállított vásárlási igazolással BÁRKI beviheti a készüléket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!