Nemrég vettem át a szervízből a telefonomat (Nokia Lumia
1020), amelynek a képernyője elsötétül a hívás ideje
alatt. Nem reagál az érintésre). Mi lehet a baja? Windows
frissítés? Sim kártya? Vagy a panel hibás?
Az a baja, h nokia.
Legközelebb nem veszel, ennyi.
2014. júl. 17. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
#1, ha csöndben maradtál volna, bölcsebb maradtál volna.
Valószínűleg nem jól rakták össze, és a közelségérzékelő nincs a helyén, vagy van, ami folyamatosan takarja.
2014. júl. 17. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
ha hivatalos szervízbe vitted, akkor valóban esélyes, hogy rosszul rakták össze, nagyon rossz híreket lehet hallani róluk, nekem is kis hibás az 1020-am, de nem fogom beküldeni hozzájuk, mert hallottam mástól is, hogy beküldte, és több hibával jött vissza, mint amennyivel beküldte :D
2014. júl. 17. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Jól írják, a közelség-érzékelővel lesz a baj. De azért én nem zárnám ki, hogy a hiba maga nem csak hardverhiba, hanem szoftveres is lehet.
Akár ez, akár az, a szerviz a hunyó és köteles rendbe tenni.
2014. júl. 17. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Na erről beszélek.
Lehet nullára pontozni, de attól még igaz, h zsák számra hordják a szervízbe a telefonokat, mert a 90% egy selejtes szar.
De ha nektek ez kell, mert ettől érzitek magatokat komoly telefongurunak, h nokiát vásároltok, mert azt hiszitek 2001 van akkor mondom, meg is érdemlitek.
2014. júl. 17. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
Semmivel sem romlik el több (vagy kevesebb) Nokia, mint más gyártók készülékei, csak az itthoni hivatalos szervizpartner (Jabil) egy nagy rakás fos a többi cég szervizéhez képest, iPhoneokat meg inkább cserélik egy az egyben, minthogy gariztatnák.
2014. júl. 17. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
Változtat a lényegen?
Mikor ott állsz a kezedben egy marék fossal nem mindegy, h mi a kifogás?
Nem véletlenül mentek majdnem csődbe pár éve is, senki nem volt már kíváncsi a "nem fejlesztünk, ennek ellenére mindent drágán adunk" üzletpolitikájukra.
2014. júl. 17. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2014. júl. 17. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
hupsz...:D szóval az én 1020-amnak nincs olyan óriási hibája, hogy marék fosnak nevezzem...nem a nokia tehet arról, hogy a SZERVÍZ szar itthon...samsungot vegyek esetleg vagy mit? vízálló sony-t, ami beázik, majd rámfogják, hogy miattam volt, és nem él a gari? :D ugyanmár...:D
2014. júl. 17. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! :) Tegnapelőtt átvettem a telefont, de másnap már vihettem is vissza (3 hét várakozás után), mert képernyő a sarkánál és az oldalánál ismét kezdett leválni a telefon házától, (ragasztó nem fogta meg). Magával a képernyővel a 3 hét alatt abszolút nem foglalkoztak - az elsütésülés hívás alatt ugyanúgy jelentkezik - érintésre nem reagál, csak akkor villan fel egy tizedmásodpercre, ha rányomok a zár gombra az oldalán. Röhej, hogy ilyen silány minőségben zajlik a javítás, hogy teljesen hülyének nézik az embert, és ha újra előjönnek ugyanezek a hibák, én nem tudom mit mit csináljak velük...
Kapcsolódó kérdések: