Valami vélemény a mobilkereskedés.hu-ról?
Ugyan nem vásároltam náluk, de ha elfogadsz egy tanácsot - ahelyett hogy az ilyen lehúzós oldalaon vásárolnál - miért nem próbálod meg, hogy vadiúj és mindőségi telókat veszel a neten?
Van rengeteg olyan hongkongi oldal, amin teljesen rendben levő szuper - kártyafüggetlen, és a magyar szolgáltatóknál tökéletesen működő - telefont kaphatsz az általad kérdezett oldal telefon árainak töredékéért.
Pl minideal, pandawill.
Ezeket nézted már?
A vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását az Eladóval közölni.
Gyári garanciánál nem kell az eladóval beszélnem, vihetem a gyártóhoz is.
Cserét akkor tudunk biztosítani, ha a termék rendelkezésre áll, pótolható.
Ez sem igaz... Cserélni akkor is kell, ha nincs ugyanolyan...
vagy ha az Eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének az előző mondatban írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Vásárlási értékben kell cserélni, semmilyen árleszállítás nincs...
"Én úgy tudom hogy európán kívűli országból rendelek akkor nincs rá gyártói garancia, ami fontos, mert szerintem jobb mint ha egy boltnak a kis szervízelője csinálja. Köszönöm szépen a válaszod, átnézem ettől még."
Rosszul tudod.
Egyrészt ha normális külföldi helyeken vásárolsz, 60 nap pénz visszafizetési garanciád van, másrészt 12 vagy 13 hónap rendes garanciád.
Rosszul tudod.
Egyrészt ha normális külföldi helyeken vásárolsz, 60 nap pénz visszafizetési garanciád van, másrészt 12 vagy 13 hónap rendes garanciád.
Kérdezz meg egy Nokia Care-t mert nem így van.
Igen de azt miért nem írjátok oda, hogy a külföldi garancia intézése nem kevés idő lehet, illetve a csomagfeladási díjat is neki kell kifizetnie.
Ha véleményeket akarsz róluk olvasni akkor nézd meg itt. [link]
Illetve a gyártói garanciával kapcsolatban:
"Nagyon sok hsz és vélemény hangzott itt el a garanciával kapcsolatban. Az egyik legsarkalatosabb kérdés egyértelműen a GSM bolti garihoz fűződik; visszatérő kérdés ez, nyilván.
Most beszéltem az LG ügyfélszolgálatával, s egy az egyben megkérdeztem, hogy GSM boltban vásárolt telefonomat javítják-e, ha nincs hozzá gyári LG szavatossági jegy vagy ilyesmi, de számlám igen, bolti papír, pecsét stb. (úgyis tudjátok), igen.
A válasz: augusztus 15. óta igen, befogadják, javítják, cserélik stb. Mondtam, hogy nincs semmi baja a készülékemnek, csak érdeklődtem. Rendes volt a kapcsolattartó, mondta azt is, hogy az a lényeg, hogy ha egy mód van rá, legyen EU régiós a készülék, s persze, hogy magyar adószámmal rendelkező cég vagy bolt legyen, ahol vettük."
idézve: [link]
Átverő, csaló banda.
Kétszer rendeltem náluk telefont, mindkétszer másnap visszahívtak, hogy nincs készletükön az a mobil. Kérdeztem, h az adott típusból melyik van készleten. Pár másodperc múlva egyetlen típust tudott mondani, ami persze egy tizessel még drágább volt. Jah, és 24 hónapos garanciával adják a telókat, ami majdnem a kétszer drágább a 12 hónaposnak. De akkor miért hirdetik a 12 hónapos opciót is??? Szóval, nekem nagyon rossz véleményem van róluk, arra utaznak, hogy minél drágábban adják el a telókat. Harmadszorra már nem kísérleteztem, hanem más cégnél vettem meg a telót.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!