Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Valami vélemény a mobilkereske...

Krisz103 kérdése:

Valami vélemény a mobilkereskedés.hu-ról?

Figyelt kérdés
Valaki vásárolt már nálunk? Megbízhatóak, hibátlan készülékeket árulnak?

2014. júl. 5. 12:42
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
0%

Ugyan nem vásároltam náluk, de ha elfogadsz egy tanácsot - ahelyett hogy az ilyen lehúzós oldalaon vásárolnál - miért nem próbálod meg, hogy vadiúj és mindőségi telókat veszel a neten?


Van rengeteg olyan hongkongi oldal, amin teljesen rendben levő szuper - kártyafüggetlen, és a magyar szolgáltatóknál tökéletesen működő - telefont kaphatsz az általad kérdezett oldal telefon árainak töredékéért.


Pl minideal, pandawill.

Ezeket nézted már?

2014. júl. 5. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Én úgy tudom hogy európán kívűli országból rendelek akkor nincs rá gyártói garancia, ami fontos, mert szerintem jobb mint ha egy boltnak a kis szervízelője csinálja. Köszönöm szépen a válaszod, átnézem ettől még.
2014. júl. 5. 13:24
 3/11 bp1985 ***** válasza:
100%
Szerinted ez a mobilkereskedés majd gyári garanciát ad???
2014. júl. 5. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Igen, azt ad :) .
2014. júl. 5. 22:52
 5/11 bp1985 ***** válasza:

A vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását az Eladóval közölni.


Gyári garanciánál nem kell az eladóval beszélnem, vihetem a gyártóhoz is.


Cserét akkor tudunk biztosítani, ha a termék rendelkezésre áll, pótolható.


Ez sem igaz... Cserélni akkor is kell, ha nincs ugyanolyan...


vagy ha az Eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének az előző mondatban írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.


Vásárlási értékben kell cserélni, semmilyen árleszállítás nincs...

2014. júl. 6. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

"Én úgy tudom hogy európán kívűli országból rendelek akkor nincs rá gyártói garancia, ami fontos, mert szerintem jobb mint ha egy boltnak a kis szervízelője csinálja. Köszönöm szépen a válaszod, átnézem ettől még."


Rosszul tudod.

Egyrészt ha normális külföldi helyeken vásárolsz, 60 nap pénz visszafizetési garanciád van, másrészt 12 vagy 13 hónap rendes garanciád.

2014. júl. 6. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:

Rosszul tudod.

Egyrészt ha normális külföldi helyeken vásárolsz, 60 nap pénz visszafizetési garanciád van, másrészt 12 vagy 13 hónap rendes garanciád.


Kérdezz meg egy Nokia Care-t mert nem így van.

2014. dec. 7. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Most, hogy már ismerünk egy csomó, a kérdés szempontjából lényegtelen dolgot, esetleg a kérdező kérdésére is tud valaki konkrét választ, hogy ne kelljen ugyanezt a kérdést még egyszer feltenni?
2014. dec. 17. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:

Igen de azt miért nem írjátok oda, hogy a külföldi garancia intézése nem kevés idő lehet, illetve a csomagfeladási díjat is neki kell kifizetnie.

Ha véleményeket akarsz róluk olvasni akkor nézd meg itt. [link]

Illetve a gyártói garanciával kapcsolatban:

"Nagyon sok hsz és vélemény hangzott itt el a garanciával kapcsolatban. Az egyik legsarkalatosabb kérdés egyértelműen a GSM bolti garihoz fűződik; visszatérő kérdés ez, nyilván.

Most beszéltem az LG ügyfélszolgálatával, s egy az egyben megkérdeztem, hogy GSM boltban vásárolt telefonomat javítják-e, ha nincs hozzá gyári LG szavatossági jegy vagy ilyesmi, de számlám igen, bolti papír, pecsét stb. (úgyis tudjátok), igen.

A válasz: augusztus 15. óta igen, befogadják, javítják, cserélik stb. Mondtam, hogy nincs semmi baja a készülékemnek, csak érdeklődtem. Rendes volt a kapcsolattartó, mondta azt is, hogy az a lényeg, hogy ha egy mód van rá, legyen EU régiós a készülék, s persze, hogy magyar adószámmal rendelkező cég vagy bolt legyen, ahol vettük."

idézve: [link]

2015. jan. 14. 05:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Átverő, csaló banda.

Kétszer rendeltem náluk telefont, mindkétszer másnap visszahívtak, hogy nincs készletükön az a mobil. Kérdeztem, h az adott típusból melyik van készleten. Pár másodperc múlva egyetlen típust tudott mondani, ami persze egy tizessel még drágább volt. Jah, és 24 hónapos garanciával adják a telókat, ami majdnem a kétszer drágább a 12 hónaposnak. De akkor miért hirdetik a 12 hónapos opciót is??? Szóval, nekem nagyon rossz véleményem van róluk, arra utaznak, hogy minél drágábban adják el a telókat. Harmadszorra már nem kísérleteztem, hanem más cégnél vettem meg a telót.

2015. márc. 11. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!