Nem cserélik ki sem garanciában, sem biztosításban a telefont egy rosszul bejegyzett hiba miatt. Mit lehetne tenni?
Mást nem lehet tenni, mivel így szól a szerződés.
Ez egy jó példamese arra, hogy miért nem kell droidként viselkedni bizonyos helyzetekben. Gondolkodni és önállóan cselekedni nem bűn.
Biztos, hogy nem direkt vezetett félre.
Kissé túlzásnak tartom az ilyen feltételezéseket, miszerint egy nagy cég ügyfelekkel foglalkozó dolgozója bármilyen kárt szándékosan csináljon az ügyfélnek. Ebből neki haszna egyáltalán nem származik, még csak nem is lenyomozható az eset, hogy cégen belül "kitüntetést" adjanak neki, amiért lehúzott valakit.
Ez olyan, mint mikor fellázadsz a kasszánál egy hipermarketben, hogy valamiből véletlenül kettőt ütött be a kasszás, mekkora szemét... Holott biztos, hogy csak véletlen volt, ezzel nem tud magának semmi hasznot csinálni.
Annyi történt, hogy az ügyintéző tájékozatlan volt, oké, ez nem jó, de nem direkt. Viszont ti meg nem voltatok képesek átolvasni a saját szerződéseteket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!