Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem cserélik ki sem garanciába...

ReniAdam kérdése:

Nem cserélik ki sem garanciában, sem biztosításban a telefont egy rosszul bejegyzett hiba miatt. Mit lehetne tenni?

Figyelt kérdés
Sziasztok. A páromnak van egy Zte grand x in típusú készüléke. Van rajta Garancia és biztosítás is. A telefon meghibásodott miután le lett ejtve. Belassult... A biztosítás mivel a legnagyobb, ezt is fedezi. Bevittük a T-mobileba (mert ott lett véve) ahol közölték, hogy a biztosító kicseréli. Adtak egy telefonszámot és az ügyintéző javasolta hogy azonnal hívjuk fel (a biztosítót), kérjünk egy kárszámot és 10 percen belül kicserélik. Hozzá tette, hogy mondhatunk bármit a biztosítónak a biztosításunk kategóriája bármit fedez, így ha rákérdeznek, hogy mi okozta a problémát és mondanak egy példát, bólintsunk rá, mert az ugy gyorsabb. Fel is hívtuk azonnal a számot. Kérdezték, hogy állat verte le a telefont? Mi meg rávágtuk hogy igen, mivel ezt az utasítást adta az ügyintéző. Erre közölték hogy ezt a biztosítás nem fedezi. És valóban. Itthon utána jártunk, megnéztük a szerződést amely szinte minden esetben kártalanít...kivéve ha állat okozta a balesetet...módosítani nem lehet a bejelentést, így pedig nem hajlandóak kicserélni. Tud valaki segíteni?

2014. jún. 26. 01:30
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
81%

Mást nem lehet tenni, mivel így szól a szerződés.

Ez egy jó példamese arra, hogy miért nem kell droidként viselkedni bizonyos helyzetekben. Gondolkodni és önállóan cselekedni nem bűn.

2014. jún. 26. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Így jár az, aki nem gondolkodik. Nem tudtok mit tenni. Sajnos ez már veszett ügy, kivéve, ha rögzítve lett a beszélgetés az ügyintézővel, bár mivel nem telefonon történt, így nem hiszem, hogy fel lett véve.
2014. jún. 26. 04:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy ha rögzítve is lett a beszélgetés, akkor sem lehet túl sok mindent tenni. Hiszen miért lenne bárki köteles azt tenni, amit egy cég ügyintézője mond neki? Igaz, félretájékoztatás volt, amiért lehet, hogy kapja munkáltatói megrovást, de a biztosítást nem tenné érvényessé.
2014. jún. 26. 04:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Jó tanulópénz volt.. máskor olvasd el a szerződést!
2014. jún. 26. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Nem volt nálunk a biztosítási szerződés, csak a garancialevél,mert előtte betelefonáltunk konkrétan abba a T-pontba s azt mondták garanciában kicserélik ezért a biztosításban nem is gondolkodtunk. Utólag közölték, hogy mégsem garanciás, hanem biztosítós a csere. Valóban nem volt okos dolog, hogy egyből rávágtuk hogy igen, de ha az ember 7 napból 7-et dolgozik, akkor örül ha hazaér és nem kell pöszmötölni ilyen dolgokon. Reménykedtem, hogy azért van megoldás, de ezek szerint nincs. Azért szerintem az is gusztustalan, hogy kihasználják, hogy az ember fáradt és siet...
2014. jún. 26. 10:24
 6/12 anonim ***** válasza:
T-pontba lehetett volna annyi az eladóba, hogy halkan megjegyeze mit nem kéne mondani
2014. jún. 26. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
A fáradtság nem kifogás. :)
2014. jún. 26. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Nyilván mi is hibáztunk, de szerintem a szándékos csőbehúzás nem szép dolog. Az eladó tudta hogy milyen biztosításunk van, tudta hogy az mit fedez és azt os, hogy mit nem. És mégis "segítségképpen" azt mondja, hogy amit mond a biztosító, azt fogadjuk el? Lehet hogy mi is hülyék voltunk, de amit ő csinált az szemet dolog volt.
2014. jún. 26. 16:04
 9/12 anonim ***** válasza:

Biztos, hogy nem direkt vezetett félre.

Kissé túlzásnak tartom az ilyen feltételezéseket, miszerint egy nagy cég ügyfelekkel foglalkozó dolgozója bármilyen kárt szándékosan csináljon az ügyfélnek. Ebből neki haszna egyáltalán nem származik, még csak nem is lenyomozható az eset, hogy cégen belül "kitüntetést" adjanak neki, amiért lehúzott valakit.

Ez olyan, mint mikor fellázadsz a kasszánál egy hipermarketben, hogy valamiből véletlenül kettőt ütött be a kasszás, mekkora szemét... Holott biztos, hogy csak véletlen volt, ezzel nem tud magának semmi hasznot csinálni.

Annyi történt, hogy az ügyintéző tájékozatlan volt, oké, ez nem jó, de nem direkt. Viszont ti meg nem voltatok képesek átolvasni a saját szerződéseteket.

2014. jún. 26. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Mégegyszer hangsújozom, hogy eredetileg garanciás cseréről volt szó, így csak a garancialevél volt nálunk. A szolgáltatónak nagyon is érdeke volt ezt megtenni, mert a garancia használhatatlanná vált, a biztosítá szintén, a 100.000 ft-os telefon kuka, és akkor fizesd tovább a telefontörlesztőt arra ami használhatatlan.
2014. jún. 26. 19:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!