Traktorr kérdése:
Vodafone szervízben hogy működik a bevizsgálás? Mi van ha nem találják hibásnak a telefont?
Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy i5s-t és észrevehetően romlott az akksi üzemideje .Reggel 8körül leveszem töltőről és különössebnen nem is használom 4óra készenlátből kb 1óra intenzív használat van összesen és a telefon délre 50%körül van.Épphogy kibírja estig.2014. máj. 6. 21:14
1/4 anonim válasza:
Ha szerintük nem hibás, de szerinted az, akkor kérsz tőlük egy papírt, amin kijelentik, hogy nem hibás a cucc. Elmondod nekik, hogy azért kell, mert el fogsz vele menni a fogyasztóvédelemhez, és ott is megnézeted. Ha hibás a cucc, akkor lehet, hogy erre már meggondolják magukat. Ha viszont adnak ilyen papírt, és szerinted tényleg rossz, akkor mész a papírral a fogyasztóvédelemhez.
2/4 anonim válasza:
A fogyasztóvédelem nem vizsgál meg semmit sem. Be kell vizsgáltatni független "laborral" a KERMI-vel. Ennek minden költségét a vásárló állja. Ha bebizonyosodik az igaza, akkor mehet reklamálni, ha a kereskedő erre sem cseréli vagy javítja, akkor lehet pereskedni. Előtte még lehet menni a békéltető testülethez utána per.
3/4 anonim válasza:
Háttérben milyen alkalmazások futtatását engedélyezted? Próbáld ki, hogy mindet tiltod - ahogy olvasom, FB pl hajlamos nagy kanállal enni az akkut...
4/4 A kérdező kommentje:
kb már mindent letiltottam ami feleslegesen szívja az akksit
2014. máj. 6. 21:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!