Hogyan érjem el, hogy visszacseréljék garanciálisan a telefonomat?
Vettem március elején egy Sony Xperia SP-t.
Sok apró hibája van (hátlap nem illeszkedik az egyik szélén, egy pixel hiba, az első hangszórónak a fele el van tömve belülről egy műanyag szarral, olyan mintha el lenne csúszva a hangszóró belül, emiatt halk)
Persze mindenki azt gondolja, hogy ezt csak én látom, a boltban is (T-mobile), és azt mondták, ennyiért nem cserélik.
Igazából nem azon van a hangsúly hogy nem tökéletes, hanem hogy ennyi pénzért nem tökéletes, mert a mi pénzünkhöz képest elég sokba került, és ez baj, hogy ennyiért is vannak hibái.
Komoly válaszokat, köszi
Nem tudom hogy, de valahogy el kell érnem hogy visszacseréljék, de ne külső hiba legyen, és szétszedni sem akarom, köszi
javítsák meg!
amúgy meg, ha nem mész el az üzletből, amíg nem cserélik, akkor előbb utóbb ki fogják cserélni
A hátlap hiba az mindnél ilyen. Vegyél rá tokot és nem látszik.
A pixel hiba meg nem garanciás csak bizonyos szint felett.
Hangszóró nálam is halk. Ez ilyen gyárilag.
Erre már rájöttem sajnos :(
Úgy döntöttem be fogok fektetni egy Samsung Galaxy S4-re, S5-öt nem szeretnék, az az ujjlenyomat olvasó meg pulzusmérő is csak parasztvakítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!