Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobilnettel miért nem működnek...

Mobilnettel miért nem működnek megfelelően az alkalmazások?

Figyelt kérdés

Sony Experia L-em van.

Kb. 1 hónapja kaptam.


Legalább egy hete áll fenn az, hogy olyan mintha nem működne a mobilnet a telefonon, pedig de. Böngészőből minden jó, működik a Google Play is de más nem.

Nem tudok Facebookon üzenetet küldeni, és ha nekem írnak azt is nehezen kapom meg. Játékok nem szinkronizálódnak vele.

Nem tudom, hogy most ehhez, van-e nekem közöm, vagy a szolgáltatónál van-e probléma.

Mikor ez a dolog jelentkezett, kb. azzal egy időben szedtem le a Playről egy időjárás widgetet, azt hittem az a gond, de letöröltem már. Ki-be kapcsolgatást is csináltam már.

Vodafone Red tarifacsomagom van. Az adatforgalom meg a felét se érte el annak ami számomra rendelkezésre áll.


Mit tudnék tenni? Elég zavaró ez a dolog.

Köszi előre is!



2014. febr. 9. 18:28
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!