Magyarországi garanciára vonatkozó törvényekre lennék kíváncsi. A cég hányszor szerelheti a készüléket? Remélem nem fordulhat elő hogy az egész garancia időszakát a szervizben tölti.
Kaptam egy Samsung S4 minit. Amit sajnos nem volt alkalmam kipróbálni első három napon, mert ajándék volt. Ezért csak egy héttel később. Természetes első bekapcsoláskor kiderült a telefon működés képtelen. Bolt természetesen mondta hogy elviszi a saját szervizében de sajnos nem bízok bennük. Hiszen vásárláskor volt egy olyan gerinctelen húzásuk hogy a bankkártyás fizetés drágább volt mint a kp-val való. Ránk hárították a tranzakciós adót.(VIP-PHONE) Kérdésem hogy egy készüléket hányszor szerelhet a cég. Tudtommal 3. szerelésnél kérhetem a készülék árát, további bütykölését, telefon cseréjét.
Örülnék ha valaki meg erősítene ebben. Esetleg valaki tudna erre vonatkozó törvényt idézni, hálás lennék.





Sajnos rosszul tudod.
Nincs korlátozás arra vonatkozóan hányszor lehet szervízelni egy készüléket.Akár 1000 alkalommal is elküldhetik a szervízbe és nagyon hosszú folyamat mert a garancia idő mindig annyi nappal hosszabodik meg ahány napot a szervízben tölt a készülék.
Készülék cserére akkor vagy jogosult ha a szervíz kiállít egy csereigazolást-ezt pedig legtöbbször csak akkor állítja ki ha neki aránytalan többletköltséget okoz a szerelés vagy alkatrész hiány miatt nem tudja vállalni(természetesen ha a készülék javíthatatlan automatikusan kiállítják ezt az igazolást).Mindaddig amíg a szervíz vállalja a javítást te ezt tűrni vagy köteles.Jogilag egy kiskapu van, ha már többször folyamatosan meghibásodik a készülék akkor a fogyasztóvédelmi hatóságnál tehetsz panaszt akik kivizsgálják az ügyet-valamint nem jogilag te is elkezdhetsz egyezkedni a szervízzel a csereigazolást illetően(az esetek többségében ez a nyerő).
Ha megszerezted a csereigazolást akkor elsősorban ugyanilyen márkájú/típusú készüléket kell kapnod vagy ha már nem kapható vagy számodra nem megfelelő akkor ugyanilyen árban kérhetsz másik készüléket.Készpénzvisszafizetésre nem vagy jogosult az csak a bolt jóindulatán múlik hogy megkapod-e!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!