Hol tudok panaszt tenni a T-mobile ellen, hogy ok nélkül levonja a kártyámon lévő pénzt?
Személyes ügyfélszolgálaton kell előadni a problémát, mert mi érdemben nem tudunk segíteni.
Volt már nekem is gondom az elszámolással, igaz én előfizetéses vagyok és telefonon vettem fel a kapcsolatot, de nagyon készségesek voltak, elismerték a hibát és jóváírták.
Csak szép nyugodtan, higgadtan kell átgondolni, bárhol előfordulhatnak problémák, az ügyfélszolgálatot ere tartják hogy segítsen.
Véletlenül nem okostelefonról van szó? Mert annál könnyen előfordulhat, hogy ha nem iktatod ki az adathozzáférést a mobilhálózatokon, akkor a háttérben elkezdi frissíteni önmagát súlyos kilobájtokat letöltve, és a kártyádat megcsapolva.
Menj be a T-Mobilhoz és kérj hívásrészletezőt, hogy kiderítsd mi szívta le a kártyádat: [link]
Ha nem értesz vele egyet, van helye a díjreklamációnak - a T-Mobile Ügyfélszolgálatához kell fordulni: [link]
Ha nem segítenek, panasszal két hatósághoz fordulhatsz:
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: [link]
- Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság: [link]
"Nagyim járt így, aztán mikor rájöttünk, akkor évforduló előtt gyorsan mindenkit felhívott h ne vesszen kárba az összeg."
Elég lett volna a legkisebb összeggel feltöltenie és újabb évig van idő letelefonálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!