A mobilomon Telenor van és nem töltöttem föl csak párszor és nem tudok hívni mi történt most?
Figyelt kérdés
Kaptam SMS-t róla és de nem tudom hogy lehet "aktiválni".2013. okt. 22. 14:57
1/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szia!
Ha az smsben rendelkezésre állási idő telt le,akkor csak rá kell tölteni.Ha az érvényességi idő,akkor azt csak személyesen ügyfélszolgálaton vagy a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával tudod újra aktiválni a telefonszámodat.Amit vásárláskor megadtál azonosító/titkos kód/ügyfélkód ezt mind kérheti az azonosításhoz. Ha személyesen intézed,akkor a személyi adatok egyeztetése után tudnak segíteni.
2/2 A kérdező kommentje:
Kösz a választ megy is az üzletbe.!
2013. okt. 23. 09:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!