Megoldható házilag, vagy vigyem vissza? (többi lent)
Figyelt kérdés
kb 1 hónapja vettem egy samsung s advence-t.Videónézés közben állandóan lefagy,addig nem reagál semmit,míg végig nem megy a videó.és a videófelvétel sem jó rajta.Tapasztalatok ti is hasonlót,vagy csak nekem csinálja ezt?vissza vigyem vagy csak valamit frissítenem kell.youtubes és saját videóknál is előjön ez a hiba2013. okt. 20. 21:10
1/5 anonim válasza:
Gyanítom szoftverhiba. Kies segítségével frissítsd a telefon szoftverét. (Nem tudom a samsung támogatja-e, de ha igen, ne tartsd meg az adataidat) Ha nem segít, próbáld meg a hard resetet. Ha az sem, akkor garancia.
2/5 A kérdező kommentje:
Őszinte leszek,nem nagyon értek hozzá ilyen téren :/ lehet holnap visszaviszem :)
2013. okt. 20. 22:22
3/5 anonim válasza:
Elõször is mindenképpen próbálj meg egy szoftvertfrissítést! Annyi az egész hogy valahonnan netrõl ( vagy a szolgáltató vagy a gyártó honlapjáról);letöltöd, és onnantól mindent részletesen leír, szerintem még hozzá nem értõk sem fürödhetnek bele. Ha géprõl leszek esetleg valami linket, addig is sok sikert ;)
4/5 anonim válasza:
A frissítésre ott a Kies. Az lépésről lépésre segít. Ellenben ahol ezt-azt le kell szedni, az az Odin. Na azzal lehet téglázni.
5/5 A kérdező kommentje:
a KIES azt írja ki,hogy ez a legfrissebb szoftver.ilyenkor mi van?
2013. okt. 26. 15:21
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!