Sony SP készülékem kijelzője a megvétele napjátol nem működik.4szer vittem vissza a t-mobile szervizbe ahol mindig csak szoftvert frissitenek. Ami semmit sem ér. Mi a teendő ilyenkor?
Ha szoftvert frissítenek rajta, akkor működik a kijelző valameddig? Ha nem, akkor kötelesek cserélni!
HA jól tudom, akkor a Telekom csak hivatalos gyártói garanciával forgalmaz készülékeket, tehát simán bevihetnéd egy Sony szervizbe, mivel a Sony-hoz szól a garancia.
hasonlóan jártam én is...
vásároltunk a t-mobilnál egy xperia sp-t és a 3. nap el romlott... A telefont nem lehet tölteni, 12 óra után sem lehetett be kapcsolni... előtte való napokban android rendszer üzenetet írt ki majd kikapcsolt ( 3X )
Most szervizben van 6 napja... Mikor be vittem a t-mibile ba azt mondták hogy nem a szoftverral van a baj, így el küldték a szervízbe. A fogyasztó kéréséhez a termék típus azonos cseréjét kértem, szerintetek ki cserélik ?
Annyi rosszat olvastam már a Sony szervizről, és reménykedem benne hogy csere lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!