Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone készülékbiztosítás,...

Vodafone készülékbiztosítás, hogy működik? (Valakivel történt már ilyen eset? )

Figyelt kérdés
Nekem az L-kategóriás Extra biztosításom van. És az érdeklen, hogy mi a teendő, ha el hagyom a telefonom? Hová kell mennem, mennyi idő mire kapok új telefont stb... És igen tudom 1270, de gondoltam előbb meg kérdezlek titeket. :)

2013. okt. 5. 20:23
 1/6 anonim ***** válasza:

"És az érdeklen, hogy mi a teendő, ha el hagyom a telefonom?"


Akkor venned kell másikat, plusz ha az előző részletei nem teltek le, azt is fizetheted.


[link]

2013. okt. 5. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
De van biztosításom, a legnagyobb és az arra szól lopás, elhagyásra is
2013. okt. 5. 20:48
 3/6 anonim ***** válasza:

A helyedben elolvasnám újból. Nálad mit ír a szerződés?


Mire nem nyújt fedezetet a biztosítás?

A telefonon tárolt adatok (ideértve a telepített szoftvereket, függetlenül attól, hogy azok ingyenesen vagy visszterhesen kerültek beszerzésre) helyreállítására, ezért hívjuk fel a figyelmét az AdatŐr szolgáltatásra;

ha nem tudja bemutatni a sérült készüléket;

ha 14 éven aluli kiskorúnál volt a készülék, amikor a károsodás vagy lopás megtörtént;

ha csak felületi vagy esztétikai sérülés keletkezett a telefonon, amely a működését nem befolyásolja;

ha őrizetlenül hagyta a készüléket egy bezáratlan helyen a lopás időpontjában;

ha egyszerűen nem találja, nem emlékszik, mi történt vele;

vagy ha közeli hozzátartozója rongálta meg a készüléket.

A biztosító mentesülését és a kártérítési kötelezettség kizárásának az előbbi jellemző eseteken túli részletes eseteit a Vodafone Készülékbiztosítás Általános Szerződési Feltételekben találja.


Mi a teendő káresemény esetén?

Először hívja fel a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a (+36 1) 477-4127-es normál díjas telefonszámon! Itt a Marsh Kft., aki a biztosítót képviseli a kárrendezés során, fogadja a hívását. Miután itt rögzítették az adatokat, és a Marsh Kft. által előzetes pozitív kárelbírálásban részesül, keresse fel a Vodafone márkaboltok valamelyikét. A kárrendezéshez vigye magával:

a személyazonosságot igazoló dokumentumot (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);

a jótállási jegyet;

a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;

lopás vagy rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;

véletlenszerű károsodás vagy rongálás esetén a sérült készüléket;

a készülék összes meglévő gyári tartozékát.

2013. okt. 5. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
2013. okt. 5. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
És mi van hogy ha ellopták? Pl. ki vették a zsebemből ? Mert lopásra is szól a biztosítás
2013. okt. 15. 18:42
 6/6 anonim ***** válasza:
Könyörgöm, olvasd már el a 3-as választ ... le van írva.
2013. okt. 15. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!