Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobile havidíjas készülékbiz...

T-mobile havidíjas készülékbiztosítás?

Figyelt kérdés
Egy se xperia mini-m van, kb egy éves. Leejtettem és eltört a képernyője. Elmagyarázná valaki, hogy hogyan működik ez a biztosítás? Előre is köszönöm :)
2013. jan. 20. 14:55
 1/7 anonim ***** válasza:

Szia!

Ha van biztosításod a készülékre, és fizetted is rendesen, akkor ingyenesen javítják, vagy, ha nem javítható, 10000 Ft önerővel vehetsz egy másik készüléket.

Legalábbis én így értelmeztem.

Menj fel a honlapra, és keress rá a készülékbiztosításra, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot, ők kielégítő választ tudnak mondani neked.

2013. jan. 20. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
És ha jelenleg nincs biztosításom? Most köthetek? Vagy ezt csak akkor lehetett volna amikor megvettem a telefont?
2013. jan. 20. 16:21
 3/7 anonim ***** válasza:
Most már felesleges, úgyis kiderül, ha beviszed a szervízbe utána, hogy ezért kötötted.
2013. jan. 20. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

A készülékbiztosítást csakis akkor kötheted meg amikor megveszed a készüléket.


De ha 1 év körüli akkor elvileg még garanciálisnak kell lennie, bár valószínűleg így is fizetned kell érte, mivel az "leejtettem" kategória nem kimondottan garanciális tétel.

2013. jan. 20. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Kiderülne?:D Aztán mégis hogyan? Nem értem... :DD De úgyis mindegy mer az utolsó azt mondja csak vásárláskor lehet. :|


Viszont, egyik ismerősöm mesélte, hogy neki is eltört a képernyője, visszavitte és valami olyat mondott hogy "este leraktam az éjjeli szekrényre akkor még semmi baja nem volt és amikor felébredtem már törött volt". És állítolag kicserélték neki, semmit nem kellet fizetnie. Nemigen akartam elhinni, ti mit gondoltok?

2013. jan. 20. 18:46
 6/7 anonim ***** válasza:

Ha biztosítást kötsz valamire, esetünkben a készülékre logikus módon megnézik, hogy milyen állapotban van. Ezért is lehet csak vásárláskor az új érintetlen készülékre kötni a biztosítást, mert arról tudja a gyártó, hogy nincs semmi baja.


Na most ha te bemennél az üzletbe, szervizbe biztosítást kötni a törött képernyős telefonodra körbe röhögnének.


A haverod története meg kissé hihetetlen. Ilyet legfeljebb akkor tudok elképzelni, ha például kiderülne, hogy ez egy széria hiba és a készüléken minden ok nélkül elreped a képernyő.

2013. jan. 20. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Rendben, értem.

Köszönöm a válaszokat.

2013. jan. 20. 21:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!