Telefonat be kellet adnom a T-Mobile szervizébe (garanciális) és múlt csütörtökön lejárt a határidő és még nem érkezett sms hogy kész van. Mi ilyenkor a teendő?
Figyelt kérdés
2013. jún. 24. 19:52
2/5 anonim válasza:
Adtak egy papírt, na azon van egy telefonszám amit fel kéne hívnod, előadni hogy ki vagy és milyen ügyben telefonálsz, utána pedig megkérdezni hogy mi a helyzet.
Mondjuk célszerű munkaidőben telefonálni.
3/5 anonim válasza:
Pontosan ugyanez történt velem is.
Személyesen kellett érdeklődnöm. Ők azt mondták, hogy a rendszer küldött SMS-t, látják a gépben, pedig csak nem vagyok hülye, hogy nem veszek észre egy SMSt...
T-mobile... Tetű banda.
4/5 A kérdező kommentje:
holnap bemegyek érdeklődni, és ha akkor azt mondják hogy még nem készült el?
2013. jún. 24. 20:01
5/5 anonim válasza:
Én rájuk küldtem a fogyasztóvédelmet. Majd kiderül, mi lesz.
(Persze a telefon másnap meglett, és kértek, hogy vonjam vissza a kérelmet, de nem mentem bele. Vizsgálódjanak csak.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!