Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefonat be kellet adnom a...

Telefonat be kellet adnom a T-Mobile szervizébe (garanciális) és múlt csütörtökön lejárt a határidő és még nem érkezett sms hogy kész van. Mi ilyenkor a teendő?

Figyelt kérdés
2013. jún. 24. 19:52
 1/5 anonim ***** válasza:
1 hónap a határidő.
2013. jún. 24. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Adtak egy papírt, na azon van egy telefonszám amit fel kéne hívnod, előadni hogy ki vagy és milyen ügyben telefonálsz, utána pedig megkérdezni hogy mi a helyzet.


Mondjuk célszerű munkaidőben telefonálni.

2013. jún. 24. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Pontosan ugyanez történt velem is.

Személyesen kellett érdeklődnöm. Ők azt mondták, hogy a rendszer küldött SMS-t, látják a gépben, pedig csak nem vagyok hülye, hogy nem veszek észre egy SMSt...

T-mobile... Tetű banda.

2013. jún. 24. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
holnap bemegyek érdeklődni, és ha akkor azt mondják hogy még nem készült el?
2013. jún. 24. 20:01
 5/5 anonim ***** válasza:

Én rájuk küldtem a fogyasztóvédelmet. Majd kiderül, mi lesz.

(Persze a telefon másnap meglett, és kértek, hogy vonjam vissza a kérelmet, de nem mentem bele. Vizsgálódjanak csak.)

2013. jún. 26. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!