Milyen okostelefont válasszak?
Figyelt kérdés
Szeretnék venni egy okostelefont, de nem tudok dönteni, mert nem értek a technikai eszközökhöz. 30-40 ezer közötti összeget tudok rá szánni.
Szempontjaim:
-elsősorban nyisson meg (normálisan!) Word és PDF fájlokat (diák vagyok...)
-legyen rajta fájlküldésre használható bluetooth (úgy hallottam a Nokia Lumiákon ez necces)
-legyen jó a procija, legyen gyors
-zenehallgatásra, fényképezésre is megfelelő legyen (bár gondolom az okostelóknak ez már nem gond...)
2013. máj. 17. 21:20
1/5 Xperia.floyd válasza:
Ha találsz olcsón akkor Xperia U , de ilyen árban nyerő még a Huawei Y300-as is :) Ajánlatos előtte megnézni őket mielőtt megveszed mert az Y300 az új készülék és csak teszteket olvasok róla. Elvileg a IPS panellel szerelt Huawei "üdvöskéje" a legjobb ár/értékű ebben a kategóriába. Sokáig a Xperia tipo volt a nyerő de szerintem azért a +5000-ért igazán jó cucc. Egyedül a fényképezés lesz neccesebb ha jól emlékszem a többi meg megoldható. Az androidon ilyen fájlokat megnyithatsz ha szedel le hozzá egy jó olvasót. Én pl. az Office suite pro-t használom , az megnyitja a PDF-et , Powerpointot de lehet megnyitná a word-ot is. :) Remélem segítettem :)
2/5 anonim válasza:
Nokia Lumia 520 jó lenne neked, lehet bluetooton küldeni, gyors, dokumentumokat is hibátlanul megnyitja, szerkeszteni is lehet vele. Zene hallgatásra lehet nem a legjobb (nincs equalizer) és a kamerája sem a legjobb (nincs vaku). Az a baj hogy ez 47000 FT a legolcsóbb helyen.
3/5 anonim válasza:
Azt nem írtad,hogy újat vagy használtat,ha használtat akkor Samsung S Advance,na ez alázza az itt felsoroltakat!!!!
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! :)
2013. máj. 18. 08:06
5/5 anonim válasza:
Nekem is Advance van és szerintem is nagyon jó és a kamerája is ritka jó :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu