Vodafone-nál sikerült egyszerűen a megszüntetés?
Lejárt a 2 éves hűség a Vodafone mobilinternetre. Szeptember 8án megszüntettem, kifizettem a hátralékot. Mondta a srác, hogy van pár nap átfutási idő, pár napot még kiszámláznak. Normál esteben egy havidíj 5000 Ft volt.
Erre kapok egy csekket szept 11-28ig időszakra, értéke: 6500 Ft.
Járt már valaki így?
Holnap bemegyek személyesen, és megkérdezem hogy mindezt mi alapon...??
Nálunk így volt, hogy arra a plusz néhány napra is számláztak még.
De ha jól értem nálad 11-28 közötti időszakra számláztak plusz 1500Ft-ot.
Én nem reklamáltam, mert amit használtam azt kifizettem. Mondjuk korrektebb lenne a részükről, hogy ha valaki megszünteti az előfizetését azt csak addig a napig számlázzák. Végül is az az ő hibájuk, hogy technikailag nem tudják azonnal megszüntetni.
Amúgy nekem a szerződéskötéskor volt velük egy kis gondom. Nem értették meg, hogy más a lakcímem és máshová kell küldeniük a számlát. 3-szor reklamáltam emiatt, mire megértették.
Ja, meg az is érdekes, hogy úgy hirdették annak idején az internetjüket, hogy az első hónap díjmentes.
De ez nem igaz! Mivel utólag, a következő hónapban kell fizetni az előzőt. Tehát a 2. hónap elején számlázzák ki az első hónap díját. De akkor az utolsó számlát el kellett volna engedniük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!