Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Három hete vásároltam a...

Három hete vásároltam a T-mobile-nál egy Samsung Galaxy S Advance típusú okostelefont 2 éves hűségre, és biztosítást is kötöttem rá, történt egy kis baleset, kicserélik, vagy megszervízelik?

Figyelt kérdés

Pár napja történt,hogy a telefon az asztalon volt,be volt dúgva a hálózati töltőbe,és az íróasztal billentyűzettartó kihúzható polcát visszatolva lerántottam a telefont töltővel együtt,az ölembe esett hálaistennek,de olyan szerencsétlenül,hogy a hálózati töltő bemenete lötyög :(

Tisztán emlékszem,hogy mikor vadi új volt,akkor nem lötyögött a hálózati töltő csatlakozója mikor rá volt kötve a telefonra.

Szerintetek,ha teljeskörű biztosítás van rá kötve,akkor kicserélik,vagy legalább meg tudják csinálni a T-mobile szervízben?



2013. ápr. 4. 16:47
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha tudják, megjavítják, ha nem alaplapot cserélnek, esetleg az egészet cserélik.
2013. ápr. 4. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nekem 3 napos volt, kicserélték mert pixelhibás volt.

Azt hiszem, hogy 3 napig tart a cseregarancia, pont szerencsém volt nekem is.. mindenképpen vidd be és megmondják

2013. ápr. 5. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!