A Blue Mobile ( Lidl ) mobilszolgáltatóról mi a véleményetek?
Nem lehet rosszabb mint más szolgáltatók annyi negatívuma van hogy nincs ügyfélszolgálata tehát nem olyan egyszerű az ügyintézés mint a 3 nagy szolgáltatónál-bármit akarsz ügyintézni csak a telefonos ügyfélszolgálat jöhet szóba.
A szolgáltatás minősége minden bizonnyal kitűnő mert a T-Mobile hálózatát használja és annak elég jó a térerő, elfogadható a mobilnet használhatóság is.
Másik fontos dolog hogy készüléket is kell váltanod ha a mostani nem kártyafüggetlen ezt is vedd figyelembe!
Szerintem érdemes váltani, ha független a telefonod (esetleg náluk veszel új készüléket). Ahogyan az előttem szóló írta, a T-mobile hálózatát használja, ahol az elérhető, ott ez is.
A hálózaton nincs olyan, hogy egyik szolgáltató ügyfele elsőbbséget élvez egy másikkal szemben, szóval semmivel sem lesz rosszabb, mint a T-mobile.
Nekem annyi annyi tapasztalatom, hogy lemerzíti az egyenleget láthatatlan sms elküldésekkel.
Más szolgáltató SIM kártyájával lyen nem tőrtént meg.
ahogy vbekerült a bluemobil -é és aktiválva lett a kártya, rögtön 2 sms elment, majd nem egészen 2 perc elteltével megint kettő. az első kettő között eltelt 7 mp, míg a második párnál 5mp-el késett az utóbbi sms-ek.
Nem én küldtem.aztán aznap még pár órával később megint megismétlődött. ugyanígy. ami így már 8 sms.
eltelt 13nap. bekapcsoláskor rögtömn megint 2 sms egymás után.. ekkor kaptam értesítést hogy az egyenmleg 300 Ft és 5 perc alá csökkent. csak bluemobile szolgáltatói ingyenes számokat hívtam. A rejtélyesen elküldött sms-ek, pedig nem kerültek be az elküldött sms-ek közé, ráadásul olyan számra ami 1-1.5 éve titott szám (előfizető nem kapcsolható szöveget nyom az automata). Régi vodás hálózatból kikapcsolt előfizetéses számaimra mennek. De mivel üzemen kívüli számok, így meg sem érkezik.
eltelt megint pont 13 nap. ismét 2 sms ugyan arra a két számra. mint ahogy eddig is.
ekkor volt már hó vége. a következő sms-ekről mit küldött, már nincs infóm de 0-ra ment.
Azért gyanús, hogy 2008 nyara óta ugyanazon telefonnal, és egymást követő Vodás szerződés VIP és normál SIM kártyás ügyfélként egyszer sem tapasztaltam ilyen rejtélyes sms küldés erről a telefonról. És Software csere sem volt soha, szervizbe sem volt soha.
Viszont ahogy belekerült a ŰBlue mobil feltőltőkártyás SIM- már szívt i le a pénzt a rejtélyes módon és hálózatból kikapcsolt számaimra.
Szerintetek is biztos, hogy ez telefonsoftware hiba és nem SIM kártya? Mert a Blue Mobile szerint telefon software hiba... Merő véletlen vodás kártyával ilyet nem csinált ugyan az a sw a telefonon?
Szerintem meg ez a SIM kártya okozza a telefon hibás működését. szóval azt a nyomorult 600 Ft felhasználható egyenleget még fel sem tudtam használni.
Ezek után legyek továbbra is Blue Mobilos? Hiába olcsó, de az olcsó így sokkal drágább. Fel sem használható az egyenleg. És egyébként 30 nap után nem veszne a hivatalos áfsz szerint, az egyenleg... hanem felhasználható lehetne a kártya érvényességi idejéig, de nem igazán ezt veszem észre.
Egyébként a hívás minősége jó. mivel T-mobil rendszert használja.
Viszont észrevételem szerint a T-Mobil embereit alkalmazzál a Blue Mobile telefon ügyfélszolgálaton, mivel többet tudnak a T-mobil szolgáltatásairól mint a BlueMobilé-ről.
Kiderültek a rejtélyes sms-ek, miért mentek el, és mi volt az.
Telefon beállítási hiba.
Nem SIM kártya, és nem software hiba.
Teljesen jó a Blue Mobile sok év voda után váltottam, szerintem nagyon jó, főleg a webes felületük tetszik nagyon, könnyen átlátható és használható, és egyszerű a feltöltés is.
A net árak is nagyon korrektek, nincs trükközés mint a többinél, szerintem a legjobb szolgáltató ma a piacon.
Nem is értem miért vannak még emberek a többinél..:-)
Néhány indok arra, hogy miért legyél blue mobilos:
- olcsó a percdíj, 33 Ft, nincs csúcsidő, nincs időszaki díj
- van blue Duó szolgáltatás (499 Ft és 2 számra 9 Ft-os percdíjat biztosít)
- olcsóak az adatdíjcsomagok
- könnyű az ügyintézés
- olcsó a SIM-kártya (990 Ft)
- olcsóak a telefonok (nekem egy Samsung GT-E2200 van, sokat tud és csak 7000 Ft volt)
- gyors a net
- van híváskérő.
Most már több szolgáltató is 19 Ft-os percdíjat kínál feltöltőkártyásoknak minden időszakba és minden hálózatban.
A Blue Mobile a 33 Ft-os percdíjával ennél sokkal drágább. A Telenor és a Vodafone SIM kártyát ingyen kipostázzák, ha neten rendeled. Mindkettőnél választhatsz 19 Ft-os percdíjú csomagot. Csak fel kell tölteni egyenleggel és már használhatod is.
Egyébként nagyon záros határidőn belül reagálniuk kell erre valamit, különben a telefonszámot megtartva is át lehet váltani olyan szolgáltatóra, ami kedvezőbb percdíjat ad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!