Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mitől ment így mínuszba a...

Mitől ment így mínuszba a kártyám?

Figyelt kérdés

Pannon feltöltőkártyám van. A múltkor töltöttem rá 1000ft-ot, és az az sms jött, hogy egyenlegem -4880ft.

Nos, nem tudom ez mitől lehet, nem beszéltem mínuszba az biztos (nem is enged, max 30-40ft-ot), nem wapoltam, sosem szoktam. A 1220-on azt mondják, hogy kérjek részletes számlát. Ezért fizetni kell? Hogyan bizonyíthatom be az igazam?


2009. szept. 9. 08:36
 1/3 anonim ***** válasza:
Nézd vissza a kérdéseket, úgy emlékszem itt olvastam (vagy az indexen?) hogy voltak hibás feltöltőkártyák, és a Pannon javított. Reklamálni kell.
2009. szept. 9. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
én is ilyesmire emléxek..
2009. szept. 9. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Reklamáltam, és azt mondják, hogy a hiba 09.01-én volt, én meg 09.02-án töltöttem fel a kártyát. Mit tehetek, hogy bebizonyítsam, ők hibáztak!
2009. szept. 10. 17:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!