Mit csináljak ha a szervíz beázást állapít meg, ami turira lehetetlen?
Samsung Note telefonomon több hibát észleltem ami mind szoftver-hardver probléma. Bevittem a T-M-be. Mikor visszaért a szervízből az volt a jegyzőkönyvben hogy a telefon beázott és az indukátor matricáról is leázott a lila szín, készítettek képeket. Ettől a pontól kezdve a fél év garanciám (ami még volt) elveszett. Bármi történik a telefonnal nem javítják garanciában innentől a beázás/idegen folyadék miatt.
Mivel konkrétam emlékszem hogy a telefon soha de soha nem esett vízbe, sem hasonló idegen folyadékba, így nem szeretném annyiba hagyni. A telefon műanyag hátlapját lepattintva akkora rések vannak az oldalán, hogy bel lehet látni aegészen a zöld panekig több helyen. Ezen esetben akkor viszont maga a Samsung hibája, hogy esetlegesen 1 kis pára lazán belekerülhet a telefonba minden esetben-kikerülhetetlenül.
Gyakorlatilag nem sokat tehetsz. Fórumokban már többször előjött ez a téma, a szervíz pecsétes papírt ad a hazugságáról és elhajt az anyádba. Az indikátor matrica olyan jolli-joker, mint a kreszben a relatív gyorshajtás.
Viszont ez az utolsó blog érdekes, mert itt az első szervíz valszeg ki se nyitotta, csak rutinból hazudták a beázást. Nézd meg te is az indikátorjaidat, hátha fehérek. Akkor aztán már lehetne hogyan tovább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!