Android szoftverhiba CSÖKKENTETT MÓD?
Figyelt kérdés
Ma reggel bekapcsoláskor ez a képernyő fogadott:
Ez egy Sony WT19i mobil, eddig ilyen gond nem volt vele, ma elmentem vele egy szervízbe és azt mondták szoftverhiba, vigyem be a szerízbe és 3 hét múlva visszakapom, a telefonon még 1 év garancia van.
Telepítettem már újra házilag telefont érdemes ezt is? Vagy a szoftverhiba visszatérhet?
Hallott valaki egyáltalán ilyen csökkentett mód hibáról??
2013. jan. 19. 13:40
1/8 anonim válasza:
Szerintem csinálj egy gyári beállításokat, és a PC Companion-nal frissítsd te a szoftvert.
Az LWW-t könnyű házilag is frissíteni, nekem sosem volt gondom vele.
2/8 anonim válasza:
Én még ilyenről nem hallottam, de az.biztos, hogy 3 hetet se várnék a szervizre. Inkább újratenném magam a rendszert, vagy próbálkoznék egy gyári visszaállítással.
3/8 A kérdező kommentje:
Még azon gondolkodtam hogy egyszerűbb lenne rootolni a telefont így kiszedhetném a fölösleges háttérprogramokat(google szolgáltatások, telepítővarázsló, update center, games by popcap...) Viszont nem tudom hogy ehhez a modellhez létezik-e használható root szoftver
2013. jan. 19. 13:51
4/8 anonim válasza:
Már miért ne létezne? A sony fórumokon vannak leírások.
5/8 A kérdező kommentje:
Telefont még nem rootoltam csak újratelepítettem az sokkal egyszerűbb..
2013. jan. 19. 13:57
6/8 A kérdező kommentje:
13:47 mi az az LWW?
2013. jan. 19. 14:01
8/8 A kérdező kommentje:
ja így már érthető :)
2013. jan. 19. 15:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!