Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nokia Lumia 920, sok probléma!...

Nokia Lumia 920, sok probléma! Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Van egy Nokia lumia 920asom, az akkumulátor nagyon gyorsan merül. A készülék használat közben ki szokott fagyni és túl is melegszik. Sok illesztési problémám van, az előlapi kamera poros, a képernyő korul ahol illeszkedik a házzal, ott is. A hátsó kamera nem rendesen zárt es az is ugyan ilyen gonddal küzd.(soha nem esett le, es tokban is van tartva)Mit lehet ilyenkor tenni?

2013. jan. 15. 11:10
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Bevinni a szervízbe és elpanaszolni a problémádat, majd várni legalább 2-3 hetet, amíg kijavítják!


Főrumokat olvasva az írják, hogy az aksi kb a 20. töltés után éri el a teljes kapacitását, addig viszonylag gyorsan fog merülni! Figyelni kell azokra a programokra, amik gyorsan meríthetik az aksit, például a Skype, kapcsold ki az NFC-t, amikor nem használod, adatkapcsolatot, meg tedd csak 3G-re. Fényerő is legyen automatán, így lehet nyerni vele egy kis időt! Meg van még más fortély, de azokra nem emlékszem! :D

2013. jan. 15. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Miben fog javulni a javítás után? Ezeket az esztétikai dolgokat fogják orvosolni, mert nagyon zavaroak?!
2013. jan. 15. 12:00
 3/12 anonim ***** válasza:
Azt nem tudom, miben javulna, de egy kérdezést megér, hogy bemész egy Nokia Care szervízbe elmondod mi a nyűgöd, ott úgy is mondani fogják, miben tudnak segíteni!
2013. jan. 15. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Az akksi dolog tényleg így működik minden Lumián,van egy bejáratási ideje,majd észre veszed,hogy egyre tovább bírja az akku.Tesómnak is ilyen van,és soha nem fagy le,meg piszok minőségin van összeszerelve,tehát:...Vagy kínai replikát vettél,vagy szürke kereskedőtől valami selejtezett telefont,vagy kifogtad...ami pech.Mondjuk ami EU-ba kerül azt itt csomagolják,és van egy utolsó minőség ellenőrzés,még itt is,azt valahogy átsiklott.Kicserélik a telefont azt ennyi.Biztos vagyok benne hogy ez lesz a sorsa.Nem is értem,ha látom hogy összeszerelési gondok vannak max.másnap viszem visszafelé,nem ide irkálok hogy mit csináljak gyerekek.Bocs.Tömeggyártásban benne van a hiba lehetőség,de ha nem reklamálod meg akkor 0 hibát könyvel el a gyártó azt ennyi.(Én is tömegcikket gyártó cégnél dolgozok,a visszajelzésekből vonják le a quality-s lányok,meg mi hogy hol kell javítani,beavatkozni)
2013. jan. 15. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
T-mobilenál vettük a készüléket 1honapja. A porosodas most kelltette fel a figyelmem a kamerában.
2013. jan. 15. 16:00
 6/12 anonim ***** válasza:
Akkor vidd vissza és mond hogy hibás a készülék.Ennyi,hidd el.Ha leejtetted volna az úgyis látszik,tehát nem fogják azt mondani,nekik majdnem mindegy,mert a Nokia felé jeleznek,azok elkönyvelik a hiányt nekik azt pont.Ha egy garanciális készülékkel gyártásból származó gondom van,nyilván azt csinálom hogy visszaviszem ahol vettem,és benyújtom a garanciális igényt.Mindenki ezt fogja mondani szerintem,vagy milyen válaszokat vársz?Nehogy elkezd kókányólni a garanciás telefont.
2013. jan. 15. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Ez ennél a készüléknél nem normális , vagyis fórdulj be a Tmobilba és majd ők megmondják hogy mi a baj , de ha a számla és a garancia megvan akkor mindenképpen nézd át mire vonatkozik , és ha nem akarják kicserélni és még garanciában van akkor fenyegetőzz hogy panaszt teszel . És ha nincs meg se doboz se semmi , akkor a javítása belekerűl egy új hűtőbe és egy mindenképpen nem utángyártott külsőre s az alkatrészek átszerelésébe . De abban egyet értek hogy ezt nem tőlünk kellene kérdezd , de ez nagyn úgy hangzik mintha csak azért írtad volna ki hogy népszerűtlenítsd a finn csúcsmodelt , mert ez egyértelmű hogy kicserélik a Tmobilosok ,.
2013. jan. 18. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Hát igen,én voltam az előző tanácsadó.Azért nem értettem én se,hogy ha a garis telefonommal baj van,nem a GYK-ra irkálok,hogy mit csináljak gyerekek,hanem beviszem a szervizbe.Nekem is gyanús,csak az értelmét nem látom,ha csak nem a Samsungnak dolgozik,amit kétlek.
2013. jan. 24. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:

Nekem sincs semmi bajom a készülékkel. Pöccre megy minden App, gyors a net, wifi 3G elég jó érzékenységű, szép a hangzása is. Kamera No1. Hát az akksija nem egy atomerőmű e már HTC-mel is ez volt a bajom. De az vigasztal hogy az almástelcsi se bír többet ennél.

Szerintem elsőnek egy szoftverfrissítést nyomnak rajta, kitakarítják a poros részeket és kész. Ha továbbra is előjönnek a gondok akkor garanciában cserélniük kell...

2013. ápr. 12. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:
Néhány hasznos szetáp!:) [link]
2013. ápr. 12. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!