Nem tudok telefonálni mit tegyek?
Érthetetlen számomra a gondod. Én nemrég vettel előfizusra egy új készüléket.Hazavittem, beleraktam a nemtomhányéves kártyámat és működött.
Miként vetted a telódat és hol?
egy T-mobile-os üzletben vettem, mert a másik elromlott. 0 Ft volt, mert amolyan pót telefonnak kaptam. Új a telefon szóval nem használt. Mikor megvettük, akkor az eladó megcsinálta a szükséges dolgokat, csak akkor volt a bökkenő mikor megkérdezte, hogy megtartom e a régi telefonom számát. Én azt mondtam igen megtartom, de mivel az Dominós volt és az új telefon előfizus, ezért át kellett a SIM kártyát előfizusra tenni. Ezt az 1777-esen leeht megtenni. Próbálta is az alkalmazott, de sikertelenül, mert reggel vettem és akkor még ezt nem tudta megcsinálni de próbálta.
Leírta mit kell. Hazajöttem megcsináltam, de nem hallottam, hogy átrakta volna, vagyis nem kaptam semmi értesítőt, ekkor megpróbáltam mégegyszer de mikor hívtam volna a 1777-est akkor azt írta "A mobilhálózat nem érhető el".MEg adta az eladó a névjegykártyáját, hogy ha valami gond van hívjam. Én hívtam azt mondta felhívta az ügyfélt és azt mondták valami hálózati hiba van náluk, szóval nem a teleffonál van a gond. Igen ám, de ilyen sokáig? Na meg mivel egyszer már sikerült vele telefonálni, akkor most miért nem jó?
Van itt egy videó
http://www.youtube.com/watch?v=2zGc41yXlaI
5:00-nál nekem a T-mobile H helyett azt írja: Csak segélyhívásokra.
Összeírom miket találtam a beállításoknál.
Mobilhálózat tipusa: ismeretlen
Mobilhálózat állapota: szétkapcsolva
Saját tlefonszámom: ismeretlen
Hálózat: ismeretlen
Szolgáltatás állapota: Nem működik
Barangolás: nem barangol
IMEI-nél számot látni
IMEI SV-nél is (két jegyű)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!