Melyik a kedvenc mobiltelefon szolgáltatód és miért? És
te melyiket használod?
Figyelt kérdés
2009. aug. 18. 11:55
1/7 anonim válasza:
T-mobeilos voltam régen szerettem. Mert sok jo szolgáltaása volt/ van.
De elköltözünk és itt niscs térereje és sajnos Pannonos vagyok.
2009. aug. 18. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Pannon a kedvencem alapból, többek között azért, mert a boltjukban/ügyfélszolgálaton sokkal normálisabban álltak hozzám, meg a problémáimhoz, mint a másik kettőnél. (vodánál egyenesen bunkók voltak, nem egyszer)
Jelenleg T-mobilnál vagyok, a váltást a céges flottába lépés lehetősége okozta, de a kedvenc maradt a Pannon.
2009. aug. 18. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
T-mobilos vállalkozóim van. anyut, aput, kerianyumat, keriapumat, meg még akinek ilyen van, ingyen hívom, ha havi 500 ft-ot kifizetek
ez nagyon jó, mert naponta telefonálok anyuval és apuval. számoljatok utána, bőven megéri. plusz havi 20 sms, és 1800 ft, ami le is beszélhető. és én 1800 (alapdíj)+500 ft-ból ki is jövök!
2009. aug. 18. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
voda, mindig is vodás voltam mert jók az előfizetései és ha megfelelő időpontba feszel előfizetésest akkor olcsón kapsz jó telefont! Én egy se w910-et vettem 0ft-ért és havi 3000 ft-ot fitzetek, de van 100 percem beszélni és 1000 ingyen sms-em! Üdv!
2009. aug. 19. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
csatlakozom az elöttem szólóhoz. A vodánál tényleg jó akciók és telók vannak. Persze vannak gondok néha néha, dehát hól nincsenek.
2009. aug. 21. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Voda. Már évek óta tartozom a szolgáltatóhoz!!! Kedvelem a percdíjakat, telefonárakat, választékot!!! :)
2009. aug. 30. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
T-mobilos! Voltam egyidejüleg Pannonos is de velük csak rossz tapasztalataim voltak.Csomó olyan szolgáltatásuk nem létezett régebben,ami a T.mobil(akkor még Westelnek)volt,Pl.kikapcsolt telefon után bekapcsoláskor értesítettek az elmaradt hívásról.Pannonnál sokszor volt téves számlázás,mikor megreklamáltam az ügyfélszolgálatot percenként 20 Ft-ért hívtam(Westel már akkor is ingyenes volt!)Egy óra volt mire nagy nehezen elismerték, két hét volt mire kegyesek voltak visszfizetni,be kellett menni egy boltba Ők hibáztak és még kezelési dijat is levontak. Westelnél egyszer fordult elő megreklamáltam elismerték,és tiz perc múlva már a folyószámlámra visszautalták a pénzt!!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!